این بررسی هم چنین نشان داد افرادی که مرتب از این نوشیدنی مینوشند به طور کلی رژیم غذایی سالمتری دارند اما خاصیت این نوشیدنی مفید به طور مستقیم به مغز میرسد…
این بررسی هم چنین نشان داد افرادی که مرتب از این نوشیدنی مینوشند به طور کلی رژیم غذایی سالمتری دارند اما خاصیت این نوشیدنی مفید به طور مستقیم به مغز میرسد…
محققان بریتانیایی می گویند مصرف خوراکی هایی مانند چیپس، شکلات و کیک می تواند به هوش کودکان آسیب بزند.
تحقیقات دانشگاه بریستول نشان می دهد که بین مصرف خوراکی های فراوری شده و کاهش ضریب هوشی در کودکان ارتباط وجود دارد.