• خرید vpn
  • ما هنـوز به فـردایی روشـن امید داریم

    صفحه اصلی » اخبار پزشکی , ورزشی » پیشگیـری از کـمردرد با تمـرینات ورزشـی سـاده
    کد خبر : 882752

    پیشگیـری از کـمردرد با تمـرینات ورزشـی سـاده

    پیشگیـری از کـمردرد با تمـرینات ورزشـی سـادهReviewed by Aryan on Oct 30Rating:    اکثر ما بطور معمول تمام روز رو در اداره یا دیگر محیط های کاری به یک حالت ثابت می نشینیم، در نتیجه آخر شب، وقتی که می خوایم به رختخواب بریم خیلی از ما درد کمی رو در پشتمون احساس می کنیماین…

    پیشگیـری از کـمردرد با تمـرینات ورزشـی سـادهReviewed by Aryan on Oct 30Rating:

     

     اکثر ما بطور معمول تمام روز رو در اداره یا دیگر محیط های کاری به یک حالت ثابت می نشینیم، در نتیجه آخر شب، وقتی که می خوایم به رختخواب بریم خیلی از ما درد کمی رو در پشتمون احساس می کنیم
    این مسئله رو نادیده نگیرید …

    این درد مختصر بتدریج و براحتی ممکنه منجر به ناتوانیهای زیاد حرکتی یا حتی فوت بشه.
    نگران نباشید دوستان عزیز، سعی کنید تمرینات زیر رو برای 10 دقیقه
    هر روز صبح انجام بدید و این درد مزمن رو از بین ببرید
    و از یک زندگی سالم لذت ببرید …

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    دوره های نوروزی عصر شبکه

    مطالب مرتبط

    ویژه های ایران ویج

    دیدگاهها (۰)



    ;کانال تلگرام ایران ویج اصلاحات نیوز آموزشگاه مهندسی عصر شبکه

    آخرین اخبار و مطالب

    پربحث ترین های هفته

    Sorry. No data so far.