• خرید vpn
  • ما هنـوز به فـردایی روشـن امید داریم

    صفحه اصلی » توصيه هاي پزشکي » چگونه در هواي گرم آب بدنمان را حفظ كنيم؟
    کد خبر : 8777

    چگونه در هواي گرم آب بدنمان را حفظ كنيم؟

    چگونه در هواي گرم آب بدنمان را حفظ كنيم؟Reviewed by Aryan on Jul 3Rating: رسيدن آب کافي به بافتهاي بدن در زمان انجام فعاليت فيزيکي در هواي گرم از اهميت حياتي برخوردار است. ايسنا ، براندون مک دمورت از دانشگاه تنسي عقيده دارد که نياز افراد مختلف به آبرساني متفاوت است و بر اين اساس براي…

    چگونه در هواي گرم آب بدنمان را حفظ كنيم؟Reviewed by Aryan on Jul 3Rating:

    رسيدن آب کافي به بافتهاي بدن در زمان انجام فعاليت فيزيکي در هواي گرم از اهميت حياتي برخوردار است.

    ايسنا ، براندون مک دمورت از دانشگاه تنسي عقيده دارد که نياز افراد مختلف به آبرساني متفاوت است و بر اين اساس براي فهم اين نياز تعيين ميزان تعريق توصيه مي‌شود.

    مک دمورت در اين خصوص مي‌افزايد: قبل از ورزش خود را وزن کنيد، براي نيم ساعت ورزش کرده و آب ننوشيد، دوباره خودتان را وزن کنيد تا مقدار آب از دست رفته از طريق تعريق مشخص شود.

    وي مي گويد: ميزان آب از دسته رفته بدن را بر چهار تقسيم کرده و سپس در يک برنامه ورزشي يک ساعته در هر 15 دقيقه بخشي از آن را جبران کنيد.

    مک دمورت در خاتمه تاکيد دارد که در زمان ورزش در هواي گرم بايد آب رساني مداوم صورت گيرد و در اين خصوص نبايد منتظر بود تا تشنه شد زيرا ممکن است مکانيزم تشنگي زماني فعالي شود که بخشي از آب بدن از دست رفته و فرد به اصطلاح دچار دهايدريت (اختلال در آب رساني به بافتها) شده باشد.

     

    کلیدواژه ها :
    دوره های نوروزی عصر شبکه

    مطالب مرتبط

    ویژه های ایران ویج

    دیدگاهها (۰)



    ;کانال تلگرام ایران ویج اصلاحات نیوز آموزشگاه مهندسی عصر شبکه

    آخرین اخبار و مطالب

    پربحث ترین های هفته

    Sorry. No data so far.