• خرید vpn
  • ما هنـوز به فـردایی روشـن امید داریم

    صفحه اصلی » اجتماعی » سامانه پيامكي هما براي دريافت انتقادات و پيشنهادات مسافران
    کد خبر : 864

    سامانه پيامكي هما براي دريافت انتقادات و پيشنهادات مسافران

    سامانه پيامكي هما براي دريافت انتقادات و پيشنهادات مسافران Reviewed by Aryan on Mar 19Rating: شركت هواپيمايي جمهوري اسلامي ايران در راستاي ارائه خدمات بهتر به مسافران شماره پيامكي براي دريافت گزارشات و انتقادات از مسافران را اعلام كرد. طبق اعلام روابط عمومي شركت هما، مسافران اين ايرلاين مي‌توانند هرگونه انتقادات، پيشنهادات و مشكلات خود…

    سامانه پيامكي هما براي دريافت انتقادات و پيشنهادات مسافران Reviewed by Aryan on Mar 19Rating:

    شركت هواپيمايي جمهوري اسلامي ايران در راستاي ارائه خدمات بهتر به مسافران شماره پيامكي براي دريافت گزارشات و انتقادات از مسافران را اعلام كرد.

    طبق اعلام روابط عمومي شركت هما، مسافران اين ايرلاين مي‌توانند هرگونه انتقادات، پيشنهادات و مشكلات خود را در قبل، حين و بعد از سفر با هواپيماهاي اين شركت هواپيمايي به سامانه پيامكي 30007632 اطلاع‌رساني كنند و مطمئن باشند كه به درخواست‌ها و تقاضاهاي آنها رسيدگي خواهد شد.

    طبق اعلام اين روابط عمومي هرگونه انتقاد، شكايت و پيشنهاد مكتوب نيز از سوي مسافران به ايميل pr@iranair ارسال كنند.

    اين شماره پيامكي و ايميل پس از طرح نوروزي نيز فعال خواهد بود.

    کلیدواژه ها :
    دوره های نوروزی عصر شبکه

    مطالب مرتبط

    ویژه های ایران ویج

    دیدگاهها (۰)



    ;کانال تلگرام ایران ویج اصلاحات نیوز آموزشگاه مهندسی عصر شبکه

    آخرین اخبار و مطالب

    پربحث ترین های هفته

    Sorry. No data so far.