• خرید vpn
  • ما هنـوز به فـردایی روشـن امید داریم

    صفحه اصلی » اخبار , اقتصادی » پراید و پژو 405، ركورددار شكایت مصرف‌كنندگان ایرانی
    کد خبر : 804510

    پراید و پژو 405، ركورددار شكایت مصرف‌كنندگان ایرانی

    پراید و پژو 405، ركورددار شكایت مصرف‌كنندگان ایرانی Reviewed by Farnaz on Sep 22Rating: سید محمد جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار كرد: در سال گذشته 57.8 درصد شكایات مصرف‌كنندگان ایرانی از كیفیت خودروهای داخلی و خارجی، 25.2 درصد از سطح خدمات پس از فروش، 10.5 درصد خدمات فروش و 6.5…

    پراید و پژو 405، ركورددار شكایت مصرف‌كنندگان ایرانی Reviewed by Farnaz on Sep 22Rating:

    سید محمد جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار كرد: در سال گذشته 57.8 درصد شكایات مصرف‌كنندگان ایرانی از كیفیت خودروهای داخلی و خارجی، 25.2 درصد از سطح خدمات پس از فروش، 10.5 درصد خدمات فروش و 6.5 درصد مربوط به سوانح مانند آتش‌سوزی و واژگونی بوده است.

    وی با بیان اینكه در سال 1390 بیشترین حجم شكایات خودرویی مصرف‌كنندگان ایرانی مربوط به دو خودروی پژو 405 تولیدی ایران خودرو و پراید تولیدی سایپا بوده است، خاطرنشان كرد: به‌طور تفكیكی نیز در گروه صنعتی ایران خودرو محصولات پژو 405، سمند و پژو 206 و در سایپا محصولات پراید، تیبا و ریو به ترتیب بیشترین حجم شكایات مشتریان را به خود اختصاص داده‌اند.

    رئیس انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف‌كنندگان ایران ادامه داد: در پارس خودرو نیز بیشترین حجم شكایات مربوط به خودروی تندر90، در خودروسازی مدیران محصولات ام.وی.ام 110 و ایكس 33 (تیگو) و در بهمن مربوط به وانت مزدا بوده است.

    جعفری تصریح كرد: در سال گذشته 85 درصد شكایات مشتریان از طریق مراجعه مستقیم به خودروسازان و 15 درصد نیز مراجعه به دیگر مراكز و سازمان‌ها نظیر وزارت صنعت، معدن و تجارت، سازمان استاندارد، سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران و مجلس بوده است. 

    دوره های نوروزی عصر شبکه

    مطالب مرتبط

    ویژه های ایران ویج

    دیدگاهها (۰)



    ;کانال تلگرام ایران ویج اصلاحات نیوز آموزشگاه مهندسی عصر شبکه

    آخرین اخبار و مطالب

    پربحث ترین های هفته

    Sorry. No data so far.