• خرید vpn
  • ما هنـوز به فـردایی روشـن امید داریم

    صفحه اصلی » اخبار , اینترنت و ای تی » حفظ برتری سامسونگ در بازار مانیتورها
    کد خبر : 570093

    حفظ برتری سامسونگ در بازار مانیتورها

    حفظ برتری سامسونگ در بازار مانیتورهاReviewed by Farnaz on May 16Rating: یک گزارش مالی منتشر شده در هفته گذشته نشان از تداوم برتری شرکت سامسونگ در بازار جهانی مانیتورهای تصویری برای ۲۲ فصل متوالی یعنی بیش از ۵ سال مداوم است که ضمن معرفی این شرکت بعنوان برند شماره یک بازار LCD از حرکت رو…

    حفظ برتری سامسونگ در بازار مانیتورهاReviewed by Farnaz on May 16Rating:
    یک گزارش مالی منتشر شده در هفته گذشته نشان از تداوم برتری شرکت سامسونگ در بازار جهانی مانیتورهای تصویری برای ۲۲ فصل متوالی یعنی بیش از ۵ سال مداوم است که ضمن معرفی این شرکت بعنوان برند شماره یک بازار LCD از حرکت رو به جلوی سامسونگ در پشت سر گذاشتن رقبا در بازار LED حکایت دارد.
     

    سهم شرکت سامسونگ در بازار LCD از سال ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۱ به ۱۵.۱ درصد افزایش یافته است که این میزان در رده LED به رقم فوق‌العاده ۱۹.۶ درصد رسیده و بدین ترتیب فاصله زیادی مابین سامسونگ و رده دوم این جدول ایجاد شده است.

    در بازار مانیتورهای LCD با سایز بزرگ (بالاتر از ۲۴ اینچ)، فاصله سامسونگ با دیگر رقبای خود بطرز چشمگیری افزایش یافته و از ۱۸.۳ درصد در سال ۲۰۱۰ به ۳۴.۷ درصد در سال ۲۰۱۱ تغییر کرده و جایگاه سامسونگ در این رده را نیز بعنوان برند شماره یک کاملا تثبیت نموده است.

    سهم فروش سامسونگ در آمریکای جنوبی و مرکزی از این نیز فراتر رفته و با افزایشی ۶۰.۸ درصدی از ۱۷.۸ درصد در سال ۲۰۱۰ به ۷۸.۱ درصد در سال ۲۰۱۱ رسیده است.

    موفقیت گسترده سامسونگ در این رده به میزان زیادی به بازاریابی حرفه‌ای مبتنی بر برند و افزایش آگاهی کاربران نسبت به تولیدات این شرکت وابسته است.

    به لطف ابتکارات پی‌در‌پی و استراتژی پیشرفته مارکتینگ، هیچ نشانی از عقب‌نشینی سامسونگ در تسخیر همه‌جانبه بازار جهانی مانیتورهای تصویری به چشم نمی‌خورد.

    دوره های نوروزی عصر شبکه

    مطالب مرتبط

    ویژه های ایران ویج

    دیدگاهها (۰)



    ;کانال تلگرام ایران ویج اصلاحات نیوز آموزشگاه مهندسی عصر شبکه

    آخرین اخبار و مطالب

    پربحث ترین های هفته

    Sorry. No data so far.