• خرید vpn
  • ما هنـوز به فـردایی روشـن امید داریم

    صفحه اصلی » اقتصادی » جلب رضایت مشتریان هدف بانک صادرات است
    کد خبر : 507379

    جلب رضایت مشتریان هدف بانک صادرات است

    جلب رضایت مشتریان هدف بانک صادرات استReviewed by Aryan on Mar 27Rating: مدیر عامل بانک صادرات ایران طی بازدید سرزده از شعب و ادارات این بانک در سطح استانهای تهران و البرز جلب رضایت مشتریان را مهمترین هدف معرفی نمود. مدیر عامل و اعضای هیات مدیره این بانک در روزهای پایانی سال 1390 و روزهای…

    جلب رضایت مشتریان هدف بانک صادرات استReviewed by Aryan on Mar 27Rating:

    مدیر عامل بانک صادرات ایران طی بازدید سرزده از شعب و ادارات این بانک در سطح استانهای تهران و البرز جلب رضایت مشتریان را مهمترین هدف معرفی نمود.

    مدیر عامل و اعضای هیات مدیره این بانک در روزهای پایانی سال 1390 و روزهای ابتدایی سال جدید به صورت جداگانه و بدون اطلاع قبلی از شعب استان تهران و ادارات مرکزی بازدید وضمن گفتگو با همکاران بر تکریم ارباب رجوع و ارایه خدمات مطلوب به مشتریان تاکید کردند. گفتنی است مدیر عامل بانک صادرات ایران در لحظات ابتدایی سال جدید در فضای صمیمی در کنار همکاران انتظاماتی پای سفره هفت سین نشست و سپس از سایت بانک واقع در ساختمان جمهوری، سرپرستی های تهران و البرز بازدید نمود.

    شایان ذکر است مدیر عامل و اعضای هیات مدیره این بانک در روزهای پایانی سال گذشته از بیش از 30 شعبه بازدید و از تلاش و کوشش همکاران قدردانی به عمل آورند.

    دوره های نوروزی عصر شبکه

    مطالب مرتبط

    ویژه های ایران ویج

    دیدگاهها (۰)



    ;کانال تلگرام ایران ویج اصلاحات نیوز آموزشگاه مهندسی عصر شبکه

    آخرین اخبار و مطالب

    پربحث ترین های هفته

    Sorry. No data so far.