• خرید vpn
  • ما هنـوز به فـردایی روشـن امید داریم

    صفحه اصلی » تلويزيون و صدا سيما , فرهنگی و هنری » مسئولان صداوسیما به سازندگان «خنده بازار» هشدار دادند !
    کد خبر : 438150

    مسئولان صداوسیما به سازندگان «خنده بازار» هشدار دادند !

    مسئولان صداوسیما به سازندگان «خنده بازار» هشدار دادند !Reviewed by Aryan on Feb 16Rating: به نقل از بانی فیلم هر چند افزایش اعتراض‌ها به برخی سوژه‌های جنگ طنزآمیز شبکه سه منجر به حذف تعدادی از آیتم‌ها و محدود شدن دایره انتخاب سوژه‌ها در سری جدید آن شده است، اما گویا حاشیه‌ها همچنان با جدیت در…

    مسئولان صداوسیما به سازندگان «خنده بازار» هشدار دادند !Reviewed by Aryan on Feb 16Rating:

    به نقل از بانی فیلم هر چند افزایش اعتراض‌ها به برخی سوژه‌های جنگ طنزآمیز شبکه سه منجر به حذف تعدادی از آیتم‌ها و محدود شدن دایره انتخاب سوژه‌ها در سری جدید آن شده است، اما گویا حاشیه‌ها همچنان با جدیت در تعقیب سازندگان «خنده بازار» هستند!

    در سری جدید برنامه «خنده بازار» با وجود حذف آیتم‌هایی نظیر «هشت» که حسابی در آن از خجالت فریدون جیرانی، مسعود فراستی و چند تن از سینماگران در می‌آمدند، اما هنوز نیش و کنایه‌ها به برنامه‌های دیگر تلویزیون ادامه دارد. سامان گلریز، عادل فردوسی‌پور، مجید قناد، «کنترل نامحسوس»، جواد خیابانی، «پارک ملت» و محمدرضا شهیدی‌فر از جمله برنامه‌ها و شخصیت‌هایی هستند که در سری جدید خنده بازار یا به روال قبل یا برای نخستین بار با آنها شوخی می‌شود. در این بین آیتم «پارک علت»- که اشاره طنز به «پارک ملت» دارد-، جزو بامزه‌ترین بخش‌های جدید این برنامه است. بخشی که با تقلید مو به مو از نحوه رفتار و گفتار شهیدی‌فر، کاراکتر جدی او را کاملاً به چالش کشیده است. گرچه این سیر شوخی‌ها درباره مجید قناد، بدل به یک هجو تمام عیار شده است. همان هجوی که در عین پر بیننده بودن، در رابطه با جیرانی و فراستی هم مصداق داشت، اما اعتراض‌های آن دو سبب‌ساز حذف آیتم مربوطه شد.

    حالا در این شرایط، شنیده می‌شود حساسیت مسؤولان تلویزیون نسبت به افزایش شوخی‌ها با برنامه‌های این رسانه بیشتر شده است. بر همین اساس، از سازندگان خنده بازار خواسته شده با کاستن از سوژه‌های تلویزیونی، نوک پیکان انتقادها و شوخی‌هایشان را به سمت سایر موضوعات سوق دهند. گویا احساس شده این گونه دست انداختن برنامه‌ها و شخصیت‌های تلویزیونی که بعضاً جزو پر مخاطب‌ها و در واقع ویترین صدا و سیما هستند، به مرور موجب وهن شأن و توفیق آنها خواهند شد. به نظر می‌رسد با این هشدار مدیریتی، خنده بازاری‌ها در سری‌های بعدی خود یا باز هم از بعضی سوژه‌ها چشمپوشی کنند یا با پرداخت پر رنگ‌تر به مضامین هنری اجتماعی دیگر، زهر به طنز کشیدن سوژه‌های تلویزیونی را بگیرند.

    دوره های نوروزی عصر شبکه

    مطالب مرتبط

    ویژه های ایران ویج

    دیدگاهها (۰)



    ;کانال تلگرام ایران ویج اصلاحات نیوز آموزشگاه مهندسی عصر شبکه

    آخرین اخبار و مطالب

    پربحث ترین های هفته

    Sorry. No data so far.