• خرید vpn
  • ما هنـوز به فـردایی روشـن امید داریم

    صفحه اصلی » اخبار , گوناگون » وزارت نفت با سامانه پيام گير به پرسش هاي مردم پاسخ می دهد
    کد خبر : 41660

    وزارت نفت با سامانه پيام گير به پرسش هاي مردم پاسخ می دهد

    وزارت نفت با سامانه پيام گير به پرسش هاي مردم پاسخ می دهدReviewed by Aryan on Oct 25Rating: همزمان با آغاز دوره سرما و نزديکي فصل زمستان، ارتباط مردم با وزارت نفت از طريق “سامانه پيام گير” ارتباطات مردمي اداره کل روابط عمومي اين وزارتخانه تقويت مي شود. به گزارش سرويس اقتصادي آريا، اين سامانه…

    وزارت نفت با سامانه پيام گير به پرسش هاي مردم پاسخ می دهدReviewed by Aryan on Oct 25Rating:

    همزمان با آغاز دوره سرما و نزديکي فصل زمستان، ارتباط مردم با وزارت نفت از طريق “سامانه پيام گير” ارتباطات مردمي اداره کل روابط عمومي اين وزارتخانه تقويت مي شود.
    به گزارش سرويس اقتصادي آريا، اين سامانه پيامگير که پل ارتباطي مردم با بخش هاي ستادي و عملياتي وزارت نفت است، با شماره 09687 در تمام مدت شبانه روز آماده دريافت پيشنهاد، انتقاد و پاسخگويي به پرسش هاي مردم در زمينه صنعت نفت و گاز است.
    پيام هاي مردمي دريافتي از طريق اين سامانه در ساعت هاي اداري از طريق اپراتور (به صورت زنده) و در ساعت هاي غيراداري نيز، به صورت گويا پاسخ داده مي شود.
    برپايه اين گزارش، کارکنان صنعت نفت نيز مي توانند در ساعت هاي اداري با شماره 24774 تماس بگيرند و با طرح ديدگاه ها، انتقادها يا پرسش هاي مرتبط با حوزه هاي کاري، پاسخ خود را دريافت کنند.
    همچنين پرسش هايي که امکان پاسخگويي به آنها باشد، در لحظه به فرد پرسش کننده پاسخ داده خواهد شد.
    در همين حال، پاسخگويي به برخي پرسش ها که منوط به کنکاش بيشتر به منظور تنوير شخص پرسشگر است، پس از رسيدگي و دريافت جواب از سوي واحد مربوط، از طريق شماره تماس ثبت مي شود و در صندوق صوتي واحد ارتباطات مردمي اداره کل روابط عمومي، به اطلاع فرد موردنظر خواهد رسيد.
    ارسال پيامک از ديگر راه هاي پرسش و پاسخ از سوي افراد خارج از وزارت نفت و کارکنان اين وزارتخانه است و در صورتي که پاسخ به پرسشگران از سامانه 09687 در لحظه ميسر نباشد، از طريق شماره موبايل اعلام شده در اين سامانه به پرسش هاي مطرح شده پاسخ داده خواهد شد.
    برقراري ارتباط از طريق پست الکترونيک نيز، راهکار ديگر پاسخگويي به پرسش ها، طرح ديدگاه ها، پيشنهادها و انتقادهاست.
    با بهره گيري از سامانه ارتباطات مردمي اداره کل روابط عمومي وزارت نفت و تقويت هرچه بيشتر اين پل ارتباطي با مردم، انتظار مي رود بتوان گام هاي اساسي تري در جهت معرفي بهتر و شفاف سازي هرچه بيشتر صنعت نفت برداشت.

    دوره های نوروزی عصر شبکه

    مطالب مرتبط

    ویژه های ایران ویج

    دیدگاهها (۰)



    ;کانال تلگرام ایران ویج اصلاحات نیوز آموزشگاه مهندسی عصر شبکه

    آخرین اخبار و مطالب

    پربحث ترین های هفته

    Sorry. No data so far.