• خرید vpn
  • ما هنـوز به فـردایی روشـن امید داریم

    صفحه اصلی » تغذیه , مطالب برگزیده سایت » 9 ماده‌ی غذایی برای تأمین آب بدن
    کد خبر : 341562

    9 ماده‌ی غذایی برای تأمین آب بدن

    9 ماده‌ی غذایی برای تأمین آب بدنReviewed by Aryan on Jan 19Rating: برای تامین آب بدن، علاوه بر نوشیدن آب، از برخی مواد غذایی مانند سیب، مرکبات، کدو، خیار، سوپ و … نیز می‌توان بهره برد. بدون شک خیلی شنیده‌اید که روزانه باید یک تا یک و نیم لیتر آب مصرف کنید. اما برخی از…

    9 ماده‌ی غذایی برای تأمین آب بدنReviewed by Aryan on Jan 19Rating:

    برای تامین آب بدن، علاوه بر نوشیدن آب، از برخی مواد غذایی مانند سیب، مرکبات، کدو، خیار، سوپ و … نیز می‌توان بهره برد.
    بدون شک خیلی شنیده‌اید که روزانه باید یک تا یک و نیم لیتر آب مصرف کنید. اما برخی از افراد دل خوشی از نوشیدن این میزان آب ندارند و عطای تأمین آب بدن را به لقایش می‌بخشند. اما باید بدانید که کمبود آب بدن مشکلات زیادی به بار می‌آورد که خشک شدن پوست یکی از آن‌ها است.

    در این مطلب کوتاه چند ماده غذایی را به شما معرفی می‌کنیم که آب بدنتان را تأمین کرده و از خشکی پوست پیشگیری می‌کند.

    سیب
    یک عدد سیب بزرگ منبع عالی فیبرها و آنتی‌اکسیدان‌ها است که حاوی حدود 191 میلی‌لیتر آب است.

    کدو مسمایی
    هر نصف فنجان کدوی پخته شده حاوی 211 میلی‌لیتر آب است. کدو سرشار از فیبر بوده و برای بدن بسیار مفید است.

    آناناس
    هر فنجان آناناس حاوی 233 میلی‌لیتر آب است.

    کدو تنبل
    هر فنجان کدو تنبل پخته و له شده حاوی 230 میلی‌لیتر آب و سرشار از ویتامین B6 است.

    کمبود آب بدن مشکلات زیادی به بار می‌آورد که خشک شدن پوست یکی از آن‌ها است

    مرکبات
    یک عدد پرتقال بزرگ دارای 160 میلی‌لیتر آب است. نصف یک گریپ‌فروت (قرمز، صورتی یا سفید) 151 میلی‌لیتر آب دارد. یادآوری می‌کنیم مرکبات سرشار از ویتامین C هستند که برای سلامت پوست لازم است.

    خیار
    یک فنجان خیار حلقه شده 100 میلی‌لیتر آب دارد. باید بدانید خیار نیز حاوی ویتامین C می‌باشد.

    گیلاس
    یک فنجان گیلاس بدون هسته حاوی 127 میلی‌لیتر آب است. این میوه‌ی ریز سرشار از فیبر و آنتی اکسیدان است.

    سوپ جو دو سر
    هر فنجان از این خوراک حاوی 197 میلی‌لیتر آب است. جو دو سر کلسترول خون را پایین می‌آورد.

    سویای سبز
    یک فنجان سویای سبز پخته شده حاوی 116 میلی‌لیتر است. این ماده‌ی غذایی منبع پروتئین می‌باشد.

    دوره های نوروزی عصر شبکه

    مطالب مرتبط

    ویژه های ایران ویج

    دیدگاهها (۰)



    ;کانال تلگرام ایران ویج اصلاحات نیوز آموزشگاه مهندسی عصر شبکه

    آخرین اخبار و مطالب

    پربحث ترین های هفته

    Sorry. No data so far.