• خرید vpn
  • ما هنـوز به فـردایی روشـن امید داریم

    صفحه اصلی » سیاسی » شبکه توزیع و خدمات پس از فروش عامل موفقیت شرکت‌های اصفهانی در عراق است
    کد خبر : 2034768

    شبکه توزیع و خدمات پس از فروش عامل موفقیت شرکت‌های اصفهانی در عراق است

    شبکه توزیع و خدمات پس از فروش عامل موفقیت شرکت‌های اصفهانی در عراق استReviewed by on Aug 7Rating: به گزارش ایران ویج به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ اﺑﺮاﻫﯿﻢ ﻣﺤﻤﺪرﺿﺎزاده در نشست کمیسیون حمایت از سرمایه‌گذاری،تامین مالی و توسعه روابط خاشرجی اتاق بازرگانی اصفهان خواستار ایجاد شبکه بازاریابی در…

    شبکه توزیع و خدمات پس از فروش عامل موفقیت شرکت‌های اصفهانی در عراق استReviewed by on Aug 7Rating:

    به گزارش ایران ویج به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ اﺑﺮاﻫﯿﻢ ﻣﺤﻤﺪرﺿﺎزاده در نشست کمیسیون حمایت از سرمایه‌گذاری،تامین مالی و توسعه روابط خاشرجی اتاق بازرگانی اصفهان خواستار ایجاد شبکه بازاریابی در استان‌های عراق از سوی تولیدکنندگانی استان اصفهان شد و گفت: تجربه موفق شرکت کاله در تبلیغات و بازاریابی محصولاتش می‌تواند برای سایر برند‌های تجاری تکرار شود.

    وی اتاق بازرگانی اصفهان را اتاقی پیشرو پویا در عرصه تجارت با عراق برشمرد و گفت: اتاق اصفهان با اتاق‌های بازرگانی کربلا، نجف، بغداد و بصره می‌تواند همکاری مشترک برای افزایش سطح مبادلات تجاری داشته باشند.

    وی به شناسایی ۶۳ مساله پیش روی تجارت ایران و عراق اشاره کرد و گفت: ۳۳ مساله داخلی و ۳۰ مساله خارجی است و با حل این مسایل می‌توان سطح تجارت عراق را چند برابر ساخت.

    محمدرضازاده  میزان  صادرات ترکیه به عراق در سال ۲۰۱۶ را ۸ میلیارد دلار برآورد کرد و گفت: این عدد در سال ۲۰۱۲ به ۱۲ میلیارد دلار بوده و نشان از کاهش حضور اقتصادی ترکیه در عراق دارد ولی کشور چین در حال پیشی گرفتن از  ایران و ترکیه در عراق است .

    وی اضافه کرد: واردات عراق در سال ۲۰۱۶ بیش از ۳۷ درصد کاهش‌یافته است و این در حالی است که سهم  ایران در واردات کشور عراق ۱۹ درصد  است.

    رضازاده وجود توهم در بین  بازرگانان سنی عراق نسبت به ناامنی ایران برای اهل تسنن را مانع خرید کالاهای ایرانی از سوی آنان برشمرد و گفت: تبادل هیئت های تجاری بین استان‌های عراق با ایران می‌تواند زمینه استقبال از کالاهای ایران را فراهم کند.

    وی افزود: تبلیغات در عراق دو برابر نسبت به تبلیغات در ایران اثربخش است و متأسفانه  شرکت‌های بازرگانی ایرانی از توجه به تبلیغات در عراق غفلت می‌کنند  و چنانچه این بازار در اختیار تولیدکنندگانی ایرانی قرار گیرد میزان فروششان نسبت به بازار داخل بیشتر خواهد شد.

    رضازاده با آسیب‌شناسی کالا و خدماتی ایرانی در عراق گفت: نمانام‌های ترکیه ایی در هر شهر عراق دارای چند نمایندگی خدمات پس از فروش‌اند ولی متأسفانه کالاهای ایرانی خدمات پس از فروش ارایه نمی‌کنند.

    وی حضور داعش را فرصتی برای بازرگانان ایرانی در عراق دانست و گفت: داعش برای ایران تهدید نبود بلکه فرصتی بود که پس از حمایت های نظامی از ارتش عراق نگاه به ایران در مناطق سنی نشین اصلاح شود و امروز فرصت تجار و بازرگانان ایرانی است که با ارایه محصولات باکیفیت بازار استان‌های عراق را در دست‌گیرند.

    وی در بخش دیگری از سخنان خود از راه‌اندازی شبکه بانکی  شتاب در شهرهای عراق خبر داد و گفت:حضور فعال بانک های ایرانی می‌توانند حجم  تجارت دو کشور را  افزایش دهد.

    کلیدواژه ها :
    دوره های نوروزی عصر شبکه

    مطالب مرتبط

    ویژه های ایران ویج

    دیدگاهها (۰)



    ;کانال تلگرام ایران ویج اصلاحات نیوز آموزشگاه مهندسی عصر شبکه

    آخرین اخبار و مطالب

    پربحث ترین های هفته

    Sorry. No data so far.