• خرید vpn
  • ما هنـوز به فـردایی روشـن امید داریم

    صفحه اصلی » اقتصادی » علاقه برای سرمایه گذاری در حوزه فرهنگی وجود ندارد
    کد خبر : 2007085

    علاقه برای سرمایه گذاری در حوزه فرهنگی وجود ندارد

    علاقه برای سرمایه گذاری در حوزه فرهنگی وجود نداردReviewed by on Feb 12Rating: مرتضی صفری در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه حوزه فرهنگی در جامعه نیاز به سرمایه گذاری دارد، افزود: این سرمایه گذاری در کلان تاثیر گذار است و خود را دیر نشان می دهند. وی اظهار کرد:کارهای فرهنگی دیر بازده هستند…

    علاقه برای سرمایه گذاری در حوزه فرهنگی وجود نداردReviewed by on Feb 12Rating:

    مرتضی صفری در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه حوزه فرهنگی در جامعه نیاز به سرمایه گذاری دارد، افزود: این سرمایه گذاری در کلان تاثیر گذار است و خود را دیر نشان می دهند.

    وی اظهار کرد:کارهای فرهنگی دیر بازده هستند ومتاسفانه علاقه برای سرمایه گذاری در حوزه فرهنگی وجود ندارد.

    مدیر کل صدا و سیمای مرکز زنجان گفت: توجه به مسائل فرهنگی جلوی بسیاری از آسیبهای اجتماعی را می گیردو باید برنامه ریزی و مدیریت لازم برای حوزه فرهنگی در دستور کار قرار گیرد.

    صفری تاکید کرد: در عصری زندگی می کنیم که زندگی بدون رسانه ممکن نیست و هر روز مردم با ابزارهای نوین ارتباطی اطلاعات بسیارزیادی را از جاهای مختلف دریافت می کنند و امروز می طلبد که کارهای فرهنگی در استان تقویت شود.

    وی گفت: متاسفانه چون خاستگاه زیر ساختهای رسانه ای غربی هستند و این اطلاعات  خیلی با فرهنگ و اعتقادات و مبانی فکری و اندیشه ای و دینی ما سازگاری ندارد و باید برنامه ها با محوریت فرهنگی و دینی باشد.

    مدیر کل صدا و سیمای مرکز زنجان یاد آورشد: دشمن امروز با جنگ نرم وارد عرصه شده و باید اقدامات و فعالیتهای فرهنگی در جامعه پر رنگ تر باشد و در این میان باید مدیریت لازم برای تحقق این امر در دستور کار قرار گیرد.

    صفری گفت: باید دستگاههای فرهنگی فعالیتهای خود را تقویت کرده و جلوی آسیبهای اجتماعی و تهاجم فرهنگی دشمن را بگیرند.

    کلیدواژه ها :
    دوره های نوروزی عصر شبکه

    مطالب مرتبط

    ویژه های ایران ویج

    دیدگاهها (۰)



    ;کانال تلگرام ایران ویج اصلاحات نیوز آموزشگاه مهندسی عصر شبکه

    آخرین اخبار و مطالب

    پربحث ترین های هفته

    Sorry. No data so far.