• خرید vpn
  • ما هنـوز به فـردایی روشـن امید داریم

    صفحه اصلی » بهداشت و سلامت » ورزش؛ راهکاری معجزه ساز برای آب کردن شکم/تبیلغات ماهواره ای گردابی خطرناک برای سلامتی
    کد خبر : 2006783

    ورزش؛ راهکاری معجزه ساز برای آب کردن شکم/تبیلغات ماهواره ای گردابی خطرناک برای سلامتی

    ورزش؛ راهکاری معجزه ساز برای آب کردن شکم/تبیلغات ماهواره ای گردابی خطرناک برای سلامتیReviewed by on Feb 12Rating: به گزارش ایران ویج به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از رودآور؛ این روزها که برخی با روی آوردن و جذب شدن به تبلیغات شبکه های مجازی و یا ماهواره به دنبال تناسب اندام…

    ورزش؛ راهکاری معجزه ساز برای آب کردن شکم/تبیلغات ماهواره ای گردابی خطرناک برای سلامتیReviewed by on Feb 12Rating:

    به گزارش ایران ویج به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از رودآور؛ این روزها که برخی با روی آوردن و جذب شدن به تبلیغات شبکه های مجازی و یا ماهواره به دنبال تناسب اندام خود هستند شاید توصیه به ورزش بتواند تا حدودی فکر آن ها را از درگیری با روش های نامتناسب لاغر شدن برهاند.

    از این رو به گفت و گو با یک کارشناس تربیت بدنی می پردازیم.

    «زهرا بختیاری» کارشناس تربیت بدنی در گفت و گو با خبرنگار رودآور می گوید: هستند افرادی که می خواهند یک شبه و یا در کوتاه ترین زمان ممکن به تناسب اندام برسند و متأسفانه با بهره گیری از توصیه های افرادی که تجربه کافی را ندارند و به ویژه مطالب موجود در شبکه های اجتماعی و یا فیلم های ماهواره ای به استفاده از مکمل ها و داروهایی دست می زنند که حتی ممکن است سلامت آنان را به خطر بیاندازد.

    وی با بیان اینکه بسیار ثبات شده است که توصیه های ماهواره ای جوابگو نیست، اظهار کرد: به طور قطع زیبایی دوستی و داشتن تناسب اندام برای عده ای اعتماد به نفس ایجاد می کند و چه بهتر افراد برای حفظ سلامتی خود هم شده با ورزش کردن به این خواسته برسند.

    به گفته این کارشناس تربیت بدنی ورزش نه تنها آمادگی جسمانی فردا را بالا می برد بلکه سبب تقویت روحیه و افزایش توانمندی های روانی و فکری افراد می شود.

    بختیاری عنوان کرد: سراب تبلیغات ماهواره ای چاره ساز نیست و مانند گردابی می تواند سلامتی افراد را به خطر بیاندازد.

    وی در ادامه با بیان اینکه روی آوردن به ورزش می تواند برای همه افراد در هر سنی مناسب باشد، گفت: انجام سه بار در هفته از تمرینات شدید هوازی مانند دویدن و حرکات و تمرینات مشابه آن می تواند سبب ساز آب کردن شکم باشد.

    کارشناس تربیت بدنی افزود: لازم است که برای گرم کردن بدن قبل از شروع تمرینات به مدت ۱۰ دقیقه نرمش و در رژیم غذایی خود از اسیدهای چرب ضروری استفاده کنید.

    بختیاری تصریح کرد: نوشیدن آب در طی روز و اهمیت دادن به زمان استراحت و خواب شبانگاهی هم در این زمینه مؤثر است و همچنین توصیه می شود که به صورت کامل مصرف مواد شیرین و هر چیزی که قند دارد را تعطیل کنید.

    کلیدواژه ها :
    دوره های نوروزی عصر شبکه

    مطالب مرتبط

    ویژه های ایران ویج

    دیدگاهها (۰)



    ;کانال تلگرام ایران ویج اصلاحات نیوز آموزشگاه مهندسی عصر شبکه

    آخرین اخبار و مطالب

    پربحث ترین های هفته

    Sorry. No data so far.