• خرید vpn
  • ما هنـوز به فـردایی روشـن امید داریم

    صفحه اصلی » اخبار خودرو , حوادث » یک برنامه موبایلی برای ادب کردن افرادی که بد پارک می کنند
    کد خبر : 1999732

    یک برنامه موبایلی برای ادب کردن افرادی که بد پارک می کنند

    یک برنامه موبایلی برای ادب کردن افرادی که بد پارک می کنندReviewed by Aryan♥ on Feb 4Rating: به گزارش ایران ویج به نقل از خبرگزاری مهر به نقل از نکست وب، یک شرکت تجاری در انگلیس موسوم به CPM UK Car Park Management  که خدماتی در این زمینه ارائه می دهد قصد دارد ارائه گزارش…

    یک برنامه موبایلی برای ادب کردن افرادی که بد پارک می کنندReviewed by Aryan♥ on Feb 4Rating:

    به گزارش ایران ویج به نقل از خبرگزاری مهر به نقل از نکست وب، یک شرکت تجاری در انگلیس موسوم به CPM UK Car Park Management  که خدماتی در این زمینه ارائه می دهد قصد دارد ارائه گزارش به پلیس در مورد افرادی که خودروهای خود را بد پارک می کنند، تسهیل کند.

    این شرکت به همین منظور یک برنامه موبایلی طراحی کرده که از طریق آن می توان برای افراد متخلف در این زمینه گزارش هایی ارسال کرد تا پلیس برای شناسایی خودروهای آنها و جریمه شان اقدام کند. همچنین افرادی که در این زمینه گزارش هایی ارسال کنند تا ۱۰ پوند پاداش دریافت می کنند.

     CPM UK Car Park Management در زمینه ارائه خدمات مدیریت جای پارک در شعب شرکت ها و موسساتی مانند مک دونالد، تسکو و ان اچ اس فعال است و برای اعلام تخلفات خودروهایی که در این شعب به درستی پارک نکرده اند، تنها کافیست تصویری از خودروی متخلف و شماره پلاک آن از طریق برنامه یاد شده ارسال شود.

    پس از این کار عملکرد راننده به طور مستقل بررسی شده و در صورت اثبات تخلف جریمه ای ۶۰ پوندی در انتظار وی خواهد بود. اگر این جریمه ظرف مدت ۱۴ روز پرداخت نشود، این رقم به ۱۰۰ پوند افزایش می یابد.

    در حال حاضر این برنامه تنها توسط صاحبان کسب و کارها و نمایندگان قانونی آنها قابل استفاده خواهد بود و مشخص نیست آیا در آینده عموم کاربران می توانند از آن بهره بگیرند یا خیر.

    کلیدواژه ها :
    دوره های نوروزی عصر شبکه

    مطالب مرتبط

    ویژه های ایران ویج

    دیدگاهها (۰)



    ;کانال تلگرام ایران ویج اصلاحات نیوز آموزشگاه مهندسی عصر شبکه

    آخرین اخبار و مطالب

    پربحث ترین های هفته

    Sorry. No data so far.