• خرید vpn
  • ما هنـوز به فـردایی روشـن امید داریم

    صفحه اصلی » آخرین خبر , اقتصادی , مطالب برگزیده سایت » ایرتویا؛ رتبه ۱ رضایت مندی مشتریان از خدمات پس از فروش
    کد خبر : 1961873

    ایرتویا؛ رتبه ۱ رضایت مندی مشتریان از خدمات پس از فروش

      به گزارش ایران ویج، در گزارش منتشر شده شرکت ISQI که مربوط به شش ماهه نخست سال است، از نظرات ۵۶۲ هزار و ۳۲۸ نفر از مشتریان استفاده شده است و در میان همه شرکت های داخلی، تولیدکننده و همچنین وارد کننده خودرو، ایرتویا موفق به کسب ۷۶۷ امتیاز و رتبه اول شده است….

    خدمات پس از فروش

     

    به گزارش ایران ویج، در گزارش منتشر شده شرکت ISQI که مربوط به شش ماهه نخست سال است، از نظرات ۵۶۲ هزار و ۳۲۸ نفر از مشتریان استفاده شده است و در میان همه شرکت های داخلی، تولیدکننده و همچنین وارد کننده خودرو، ایرتویا موفق به کسب ۷۶۷ امتیاز و رتبه اول شده است.

    ایرتویا با علم به اینکه شبکه خدمات پس از فروش مناسب و گسترده از پیش نیازهای موفقیت هر شرکت خودرویی است، همواره اهتمام ویژه ای به وضعیت خدمات پس از فروش داشته، به طوری که واحد آموزش شبکه نمایندگان این شرکت، در ۹ ماهه اول سال ۹۵ ، چندین هزار ساعت کلاس و دوره آموزشی برای بیش از ۵۰ نمایندگی در سراسر کشور برگزار کرده است که این دوره ها طیف بسیار وسیعی از موضوعات – از موضوعات تکنیکال تا مدیریت روابط با مشتریان – را شامل می شود. از همین روست که ایرتویا چندین سال متوالی رتبه اول خدمات پس از فروش خودرو را داشته و علاوه بر آن برنده چندین جایزه تعالی رضایتمندی مشتریان از تویوتا موتور کورپوریشن شده است.

    منبع: عصرخودرو
    دوره های نوروزی عصر شبکه

    مطالب مرتبط

    ویژه های ایران ویج

    دیدگاهها (۰)



    ;کانال تلگرام ایران ویج اصلاحات نیوز آموزشگاه مهندسی عصر شبکه

    آخرین اخبار و مطالب

    پربحث ترین های هفته

    Sorry. No data so far.