• خرید vpn
  • ما هنـوز به فـردایی روشـن امید داریم

    صفحه اصلی » توریسم و گردشگری » اعلام عملکرد سامانه سناک کیش در سه ماه گذشته
    کد خبر : 1958722

    اعلام عملکرد سامانه سناک کیش در سه ماه گذشته

    اعلام عملکرد سامانه سناک کیش در سه ماه گذشتهReviewed by on Dec 25Rating: به گزارش ایران ویج به نقل از خبر گزاری برنا در هرمزگان، سامانه سناک مجموعه ای کامل در زمینه گردشگری است که علاوه بر ارائه آخرین اطلاعات جزیره کیش جزئیات مورد نیاز گردشگران برای سفر به کیش را در بخش های اقامتی٫ پذیرایی٫ تفریحی٫ مراکز…

    اعلام عملکرد سامانه سناک کیش در سه ماه گذشتهReviewed by on Dec 25Rating:

    به گزارش ایران ویج به نقل از خبر گزاری برنا در هرمزگان، سامانه سناک مجموعه ای کامل در زمینه گردشگری است که علاوه بر ارائه آخرین اطلاعات جزیره کیش جزئیات مورد نیاز گردشگران برای سفر به کیش را در بخش های اقامتی٫ پذیرایی٫ تفریحی٫ مراکز خرید٫ کانترهای گردشگری٫ شناورهای تفریحی و آژانس ها به سهولت در اختیار آنان قرار می دهد.

    ثبت نظرات و شکایات گردشگران و شهروندان و پاسخگویی به شکایات آنان در بازه زمانی ۴۸ ساعته به همراه پیگیری موضوع و اعلام نتیجه بررسی ها از مهمترین نقاط قوت این سامانه است که با بهره برداری از آن به عنوان عامل انگیزشی و محرک نقش اساسی در افزایش کیفیت خدمات گردشگری و ارتقاء میزان رضایتمندی گردشگران و شهروندان بر عهده دارد.

     در این سامانه تمامی نظرات و شکایات به صورت تجمیعی در نمودار و جدول ثبت می شود تا ضمن امکان مقایسه عملکرد فعالان گردشگری، مجموعه هایی که بیشترین رضایتمندی مردم را بدست آورده اند مورد تشویق قرار گرفته و حمایت شوند.

    در همین راستا در سه ماه گذشته، ۵۴۱ نفر از پرسنل مراکز اقامتی، تفریحی و گردشگری در این سامانه ثبت نام کرده اند و تعداد ۵۱۵ کارت شناسایی برای این پرسنل صادر شده است.

    همچنین  طی سه ماه گذشته ناظران معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش تعداد ۷۹۸ مورد بازدید از مراکز اقامتی، دفاتر خدمات مسافرتی، مراکز پذیرایی، شناورها، کلوپ های دریایی، جنگ های شبانه و تک برندها داشته اند و از تعداد ۲۵۵ مورد شکایت ثبت شده در سامانه سناک به ۲۰۲ مورد رسیدگی کرده و ۵۳ مورد دیگر نیز در حال بررسی و رسیدگی است.

    همچنین، این ناظران در این مدت به شکایت های متفرقه از مراکز رنت کار، شرکت های هواپیمایی، امور شهری، خدمات گردشگری و جشنواره تابستانی رسیدگی کردند.

    گفتنی است در مجموع تا کنون ۵ هزار و ۴۰۶ نفر پرسنل بخش های مختلف خدمات گردشگری در این سامانه ثبت نام کرده اند که برای ۲ هزار ۱۴۴ نفر از آنان کارت شناسایی صادر شده است.

    شایان ذکر است، گردشگران و ساکنان جزیره کیش با ورود به سایت www.senak.ir و یا با ارسال پیامک به شماره ۵۰۰۰۱۲۰۲۴ می توانند پیشنهادها و شکایات خود از کلیه مراکز گردشگری کیش را در سامانه نظارت الکترونیک سازمان منطقه آزاد کیش ثبت کرده و با دریافت کد پیگیری از نتیجه آن مطلع شوند.

    کلیدواژه ها :
    دوره های نوروزی عصر شبکه

    مطالب مرتبط

    ویژه های ایران ویج

    دیدگاهها (۰)



    ;کانال تلگرام ایران ویج اصلاحات نیوز آموزشگاه مهندسی عصر شبکه

    آخرین اخبار و مطالب

    پربحث ترین های هفته

    Sorry. No data so far.