• خرید vpn
  • ما هنـوز به فـردایی روشـن امید داریم

    صفحه اصلی » اقتصاد داخلی » کمپین جذاب پککو برای مشتریانش
    کد خبر : 1949773

    کمپین جذاب پککو برای مشتریانش

    کمپین جذاب پککو برای مشتریانشReviewed by on Dec 12Rating: مهم نیست کارت کدام بانک و دارید، در چه منطقه ای از هر شهر فعالیت دارد و چه ساعتی از شبانه روز از کارت خوان استفاده می کنید ! مهم این است که در هر لحظه و در هر خرید حتی خرید های خرد و کوچک…

    کمپین جذاب پککو برای مشتریانشReviewed by on Dec 12Rating:

    مهم نیست کارت کدام بانک و دارید، در چه منطقه ای از هر شهر فعالیت دارد و چه ساعتی از شبانه روز از کارت خوان استفاده می کنید ! مهم این است که در هر لحظه و در هر خرید حتی خرید های خرد و کوچک ممکن است شما برنده جوایز ها تجارت الکترونیک پارسیان(پککو) باشید چراکه پککو هر روز با قرعه کشی آنلاین به ۲۰۰ نفر از استفاده کنندگان از دستگاه کارت خوان خود جایزه می دهد.
    بر اساس گزارش بورس نیوز به نقل از ایران و جهان، البته اگر خوش شانس بوده باشید جوایز تابستانی این شرکت را که شامل سفر به جزیره کیش به همراه یک نفر از عزیزانتان هم بود به خاطر دارید.
    به هر حال جشنواره پاییزی «جایزتو جانذار پککو» یک بازی چند سر برد برای زنجیره شرکت کنندگان در این طرح است. حتما سوال این هست که چرا این جشنواره چندین برنده دارد؟داستان از این قرار است که شرکت تجارت الکترونیک پارسیان (پککو) بعنوان یکی از معتبرترین و بزرگترین شرکت های psp کشور که همواره به دنبال نوآوری در صنعت پرداخت کشور بوده این بار پایانه های فروشگاهی خود را به سیستم قرعه کشی آنلاین ( قرعه کشی در لحظه خرید ) مجهز کرده است.
    پککو در این جشنواره که در قالب یک کمپین جذاب تحت عنوان ” جایزتو جانذار ” از تاریخ ۲۴ آبان ماه سال جاری آغاز شده به دو گروه از مشتریان شامل دارندگان دستگاه کارتخوان پککو و صاحبان کارت های بانکی عضو شتاب بصورت روزانه جایزه اهداء می کند .
    که البته شیوه اهداء جوایز نیز در نوع خود جالب است و تحمیلی نیست به این دلیل که این شرکت به منظور واگذار کردن حق انتخاب به برندگان برای دریافت کالای با کیفیت و مورد نظر خود شرکت دیجی کالا را که یکی از بزرگترین و خوشنام ترین فروشگاههای اینترنتی در کشور است برای انجام امر انتخاب کرده است .
    در این جشنواره دارندگان کارت های بانکی که در هنگام خرید برنده شده اند در انتهای رسید خرید خود یک کد دریافت می نمایند و سپس با مراجعه به سایت gift.pec.ir و درج مشخصات خود با اخذ کد خرید دیجی کالا به سمت سایت digikala.com هدایت شده و با توجه به مبلغ جایزه ، هدیه خود را انتخاب کرده و به سهولت درب منزل دریافت خواهند کرد.
    تجارت الکترونیک پارسیان در اجرای این کمپین روزانه به ۲۰۰ نفر از دارندگان کارتخوان خود و ۲۰۰ نفر صاحبان کارت های بانکی که خرید خود را از طریق پایانه های فروشگاهی این شرکت انجام می دهند جایزه اهداء خواهد کرد.بنابراین در ماه ۶۰۰۰ نفر از مشتریان و ۶۰۰۰نفر از پذیرندگان از این شرکت جایزه می گیرند که در مقایسه با عملکرد سایر شرکت ها بسیار مبتکرانه است .البته این جشنواره یک برنده دیگر هم دارد که این شرکت پککو است چراکه با این روش به زنجیره مشتریان خود وسعت و عمق داده و به عنوان شرکتی مبتکر مشتریان را در همه فروشگاهها به سمت خود می کشاند.

    کلیدواژه ها :
    دوره های نوروزی عصر شبکه

    مطالب مرتبط

    ویژه های ایران ویج

    دیدگاهها (۰)



    ;کانال تلگرام ایران ویج اصلاحات نیوز آموزشگاه مهندسی عصر شبکه

    آخرین اخبار و مطالب

    پربحث ترین های هفته

    Sorry. No data so far.