• خرید vpn
  • ما هنـوز به فـردایی روشـن امید داریم

    صفحه اصلی » آخرین خبر , تناسب و زیبایی , سبک زندگی » رژیم لاغری دو هفته ای، به سبک دکتر آز!
    کد خبر : 1945079

    رژیم لاغری دو هفته ای، به سبک دکتر آز!

    تمام وعده ها به راحتی قابل تهیه می باشد، در نتیجه شما می توانید بدون نیاز به صرف زمان زیاد در آشپزخانه وزن کم کنید. اگر شما به دنبال یک برنامه سریع و جدید کاهش وزن هستید می توانید این رژیم جدید دو هفته ای دکتر آز را امتحان کنید. رژم لاغری دو هفته ای…

    دکتر آز

    تمام وعده ها به راحتی قابل تهیه می باشد، در نتیجه شما می توانید بدون نیاز به صرف زمان زیاد در آشپزخانه وزن کم کنید. اگر شما به دنبال یک برنامه سریع و جدید کاهش وزن هستید می توانید این رژیم جدید دو هفته ای دکتر آز را امتحان کنید.

    رژم لاغری دو هفته ای دکتر آز

    با استفاده از مواد غذایی سلامت مثل سبزیجات با گلوکز پایین و مقادیر کم پروتئین شما می توانید اشتها و ولع شدید خود را به خوردن مهار کنید و به بدنتان یک شروع سلامت برای یک سال آینده بدهید. به علاوه تمام وعده ها به راحتی قابل تهیه می باشد ، در نتیجه شما می توانید بدون نیاز به صرف زمان زیاد در آشپزخانه وزن کم کنید.

    آنچه می توانید در این رژیم لاغری بخورید
    _ بعد از بیدار شدن : روز را با یک لیوان آب گرم و نصف لیمو ترش آغاز کنید.

    اسموتی برای صبحانه : می توانید از مخلوط ۲ قاشق غذاخوری تخم بزرک +۱/۲ موز+۱/۲ انواع توت منجمد + ۱ فنجان شیر بادام غیر شیرین+۲ قاشق غذاخوری فرنی (با آرد برنج +شیر بدون شکر) و چای سبز

    پروتئین روزانه : یک وعده ۳۰۰ گرمی گوشت ( مرغ بوقلمون یا ماهی )

    کربوهیدرات روزانه : ۱/۲ فنجان برنج قهوه ای ( هیچ گونه کربوهیدرات دیگری مصرف نشود)

    انواع چربی ها : روغن های مفید در حد متوسط ( مثلا روغن زیتون و آووکادو)

    لبنیات روزانه : ۱ فنجان ماست چکیده حداکثر ۲ درصد (هیچگونه لبنیات دیگری مصرف نشود)

    سبزیجات : هر گونه سبزیجات کم گلوکز بدون محدودیت ( جوانه های انواع لوبیا ، بروکلی ، کلم دکمه ای ، گل کلم ، جعفری ، خیار ، ترب ، بادنجان ، تره فرنگی ، انواع عدس ، انواع لوبیا ” سبز قرمز سفید ” انواع قارچ ، پیاز ، نخود فرنگی ، انواع فلفل ، گوجه فرنگی ، کاهو ، سبزیجات سالادی و عصاره سم زدا ” طرز تهیه آن را در همین مطلب آورده ایم ، ۳ تا ۴ فنجان روزانه )

    نکته : از سبزیجات گفته شده هرچه قدر خواستید می توانید میل کنید ، چه بسا هر چه بیشتر بهتر ! مصرف بیشتر این سبزیجات چربی سوزی بیشتر را در پی دارد .

    _میان وعده : دو مشت انواع مغزها ، انواع شور و ترشی

    مواد لازم برای تهیه عصرانه سم زدا
    ۱.۵ لیتر آب
    ۱ پیاز درشت خرد شده
    ۲ عدد هویج حلقه شده
    ۱ فنجان کدو هلوایی درشت خرد شده
    ۱ فنجان سبزیجات ریشه ای ( انواع شلغم انواع زردک انواع شلغم های روغنی )
    ۲ عدد ساقه کرفس
    ۱/۲ فنجان کلم پیچ
    ۲ حبه سیر
    ۴.۵ زنجبیل تازه خرد شده
    نمک دریایی (کمی)

    طرز تهیه عصرانه سم زدا
    همه مواد را در یک ظرف بزرگ بریزید و برای یک ساعت ( یا کمی بیشتر) بپزید . کمی بیشتر بجوشانید تا طعم بهتری پیدا کند . بگذارید سرد شود بعد آن را از صافی عبور دهید و تمام سبزیجات پخته شده را جدا کرده دور بریزید . در یک ظرف شیشه ای در دار در یخچال نگه دارید . روزانه ۳ تا۴ فنجان از آن بردارید و کمی گرم کنید و میل نمایید.

    آنچه نباید در رژیم لاغری دو هفته ای دکتر آز بخورید
    هرگونه ای از دانه های گندمی (به جز ۱/۲ فنجان برنج قهوه ای)
    هرگونه شیرین کننده های مصنوعی
    هرگونه شکر و قند
    هرگونه کافیین
    هرگونه لبنیات
    هرگونه خوردنی از ۸ شب تا ۸ صبح

    کارهای دیگری که باید انجام دهید
    یک قرص پروبیتیک در صبح
    یک عدد قرص مولتی ویتامین ( ترجیحا نصف صبح و نصف شب)
    یک فنجان عصاره سم زدا در شب

    منبع: خانواده ایرانی
    دوره های نوروزی عصر شبکه

    مطالب مرتبط

    ویژه های ایران ویج

    دیدگاهها (۰)



    ;کانال تلگرام ایران ویج اصلاحات نیوز آموزشگاه مهندسی عصر شبکه

    آخرین اخبار و مطالب

    پربحث ترین های هفته

    Sorry. No data so far.