• خرید vpn
  • ما هنـوز به فـردایی روشـن امید داریم

    صفحه اصلی » آخرین خبر , تناسب و زیبایی , سبک زندگی » کاهش وزن و چربی سوزی عالی با چند ماده غذایی!
    کد خبر : 1913017

    کاهش وزن و چربی سوزی عالی با چند ماده غذایی!

    کاهش وزن و چربی سوزی با مواد غذایی طبیعی یکی از بهترین راه ها برای کم کردن وزن و لاغر شدن است. با ما همراه شوید تا شما را با بهترین مواد غذایی برای کاهش وزن و چربی سوزی آشنا کنیم. کاهش وزن و چربی سوزی با مواد غذایی همه میدانیم که یافتن راه حل…

    کاهش وزن و چربی سوزی عالی

    کاهش وزن و چربی سوزی با مواد غذایی طبیعی یکی از بهترین راه ها برای کم کردن وزن و لاغر شدن است. با ما همراه شوید تا شما را با بهترین مواد غذایی برای کاهش وزن و چربی سوزی آشنا کنیم.

    کاهش وزن و چربی سوزی با مواد غذایی

    همه میدانیم که یافتن راه حل هایی به دور از خطر و همراه با سلامتی برای چربی سوزی و کاهش وزن معضل امروزه‌ همه‌ ما است. “شما همان چیزی هستید که می‌خورید! ” و “هر چه بخورید (بکارید!) همان را برداشت می‌کنید” دو جمله‌ی معروف هستند که به بهترین شکل نشان می‌دهند چه‌قدر نحوه‌ی غذا خوردن می‌تواند بر سلامتی و وزن‌تان تاثیر بگذارد. در این دو روزِ زودگذرِ دنیا، تا کِی می‌خواهیم شکم‌مان را مملو از غذاهایی فراوری‌شده بکنیم که نه تنها پر از مواد نگهدارنده هستند، بلکه حاویِ سمومی بسیار هستند که ممکن است برای بدن‌مان مضر و خطرناک باشند. نتیجه‌ی خوردن این غذاها را می‌توانیم در شیوع چاقی و دیگر بیماری‌های مربوط به اضافه‌وزن نظیر مشکلات قلبی و کلسترول، دیابت، و بسیاری دیگر مشاهده کنیم. ولی به راستی، می‌توانیم با خوردن خوراکی‌های سالم و درست از همه‌ی این مشکلات جلوگیری کنیم. در ادامه به این ۱۰ خوراکی که برای کاهش وزن و چربی سوزی عالی هستند اشاره می‌کنیم:

    کاهش وزن و چربی سوزی با خوراکی‌های سرشار از فیبر
    نظیر بلغور جو و نان سبوس‌دار (نان با آرد کامل) برای کاهش وزن‌تان بسیار خوب و مفید هستند. این خوراکی‌ها می‌توانند برای مدتی طولانی‌تر شما را سیر نگه دارند. هم‌چنین کمک می‌کنند سطح کلسترول بدِ خون‌تان پایین بیاید.

    کاهش وزن و چربی سوزی با لیمو
    یک عامل سم‌زدای بسیار خوب است که می‌تواند کمک کند سرعت چربی‌سوزی‌تان بیش‌تر شود، ؛ به ویژه وقتی آن را با آب گرم یا آب هویج مخلوط کنید و قبل از صبحانه بنوشید.

    کاهش وزن و چربی سوزی با سیب
    می‌تواند باعث شود برای مدت زمانی بیش‌تر احساس سیری کنید، و به این ترتیب پرخوری نکنید.

    کاهش وزن و چربی سوزی با سیب‌زمینی
    سیب زمینی را به اشتباه، یک خوراکیِ پرچربی می‌دانند؛ البته اگر آن را سرخ کنید، این مسئله درست از آب در می‌آید. ولی اگر سیب‌زمینی را به صورت پخته نوش جان کنید، غذایی کاملا سالم و مفید است. سیب‌زمینی تقریبا فقط ۹۷ کالری دارد.

    کاهش وزن و چربی سوزی با انگور
    انگور سرشار از آنتی‌اکسیدان‌ها و مملو از انرژی است. انگور نیز فقط حدودا ۷۰ کالری دارد.

    کاهش وزن و چربی سوزی با پرتقال
    پرتقال حتی کم‌تر از ۵۰ کالری دارد و سرشار از فیبر است.

    کاهش وزن و چربی سوزی با سالادها
    سالادها (البته) با سسِ کم، از دیگر خوراکی‌های محبوب و سالم هستند که می‌توانید در رژیم غذایی‌تان داشته باشید. آنها کالریِ اندک ولی ارزش غذاییِ بالا دارند.

    کاهش وزن و چربی سوزی ماهی
    سرشار از اسیدهای چرب است و می‌تواند به کاهش کلسترول بد در خون‌تان کمک کند. هم‌چنین ماهی به کاهش وزن کمک می‌کند و برای سالم نگه داشتن قلب هم مفید است. ماهی تن و سالمون از جمله ماهی‌هایی هستند که اسید چربِ بالا دارند.

    کاهش وزن و چربی سوزی با کلم بروکلی
    کلم بروکلی کالریِ اندک دارد و سرشار از ویتامین‌های A و C است.

    دوره های نوروزی عصر شبکه

    مطالب مرتبط

    ویژه های ایران ویج

    دیدگاهها (۰)



    ;کانال تلگرام ایران ویج اصلاحات نیوز آموزشگاه مهندسی عصر شبکه

    آخرین اخبار و مطالب

    پربحث ترین های هفته

    Sorry. No data so far.