• خرید vpn
  • ما هنـوز به فـردایی روشـن امید داریم

    صفحه اصلی » آخرین خبر , سبک زندگی » چربی سوز ترین مواد غذایی که سرشار از کلسیم هستند!
    کد خبر : 1910332

    چربی سوز ترین مواد غذایی که سرشار از کلسیم هستند!

    چربی سوز ها یکی از بهترین روش ها برای لاغر شدن و رسیدن به تناسب هستند. در این بین کلسیم نقش عمده ای در سوزاندن چربی های بدن دارد. در این مقاله قصد داریم شما را با ۹ چربی سوز که سرشار از کلسیم هستند آشنا کنیم. ۹ ماده غذایی چربی سوز که سرشار از…

    چربی سوز ترین مواد غذایی

    چربی سوز ها یکی از بهترین روش ها برای لاغر شدن و رسیدن به تناسب هستند. در این بین کلسیم نقش عمده ای در سوزاندن چربی های بدن دارد. در این مقاله قصد داریم شما را با ۹ چربی سوز که سرشار از کلسیم هستند آشنا کنیم.

    ۹ ماده غذایی چربی سوز که سرشار از کلسیم هستند

    تحقیقات نشان می دهد افرادی که کلسیم کافی دریافت نمی کنند، درصد بالاتری از چربی ها را در بدن ذخیره خواهند کرد. کلسیم نقش عمده ای در سوزاندن چربی های بدن دارد و به گفته کارشناسان کسانی که این ماده معدنی را به میزان کافی در بدنشان ندارند، کنترلی هم روی اشتهایشان نخواهند داشت. یک رژیم غذایی سرشار از کلسیم می توانند منجر به کاهش فشار خون، کلسترول و تنظیم قند خون شود. در اینجا بهترین گزینه های چربی سوز سرشار از کلسیم معرفی شده اند:

    چربی سوزی با دانه کنجد
    ۳۰ گرم از دانه کنجد معادل ۱۶۰ کالری است که ۲۷۷ میلی گرم کلسیم به بدن می رساند. این میزان، ۲۸ درصد نیاز به کلسیم را برطرف می کند.

    چربی سوزی با ارده
    ۲ قاشق غذاخوری از ارده معادل ۱۶۰ کالری و ۱۱۲ میلی گرم کلسیم دارد که ۱۲ درصد نیاز به کلسیم را برطرف می کند.

    چربی سوزی با پنیر خامه ای
    ۳ گرم از پنیر خامه ای بدون چربی معاد ۲۹ کالری دارد. این میزان ۹۸ میلی گرم کلسیم دارد و ۱۰ درصد نیاز به کلسیم را در روز برطرف می کند.

    چربی سوزی با کلم پیچ
    یک فنجان از این سبزی، ۳۶ کالری دارد؛ به همراه ۹۳ میلی گرم کلسیم. این میزان از کلسیم، ۹ درصد از نیاز بدن به کلسیم را رفع می کند.

    چربی سوزی با بادام
    ۳ گرم بادام معادل ۲۲ بادام است که ۱۷۰ کالری و ۷۵ میلی گرم کلسیم دارد و ۸ درصد از نیاز به کلسیم را تامین می کند.

    چربی سوزی با کلم بروکلی
    یک فنجان از آن ۵۵ کالری و ۶۲ میلی گرم دارد و تامین کننده ۶ درصد از نیاز به کلسیم است.

    چربی سوزی با اسفناج
    ۲ فنجان از این سبزی ۱۴ کالری دارد و ۶ میلی گرم کلسیم که ۶ درصد از نیاز به کلسیم را رفع می کند.

    چربی سوزی با شاهی
    شاهی در هر یک فنجان، ۴ کالری و ۴۰ میلی گرم کلسیم دارد و ۴ درصد از میزان نیاز به کلسیم را برطرف می کند.

    چربی سوزی با پنیر رومانو
    ۳۰ گرم از آن، معادل ۱۰۸ کالری و ۲۹۸ میلی گرم کلسیم است که ۳۰ درصد از میزان نیاز به کلسیم را در روز تامین می کند.

    دوره های نوروزی عصر شبکه

    مطالب مرتبط

    ویژه های ایران ویج

    دیدگاهها (۰)



    ;کانال تلگرام ایران ویج اصلاحات نیوز آموزشگاه مهندسی عصر شبکه

    آخرین اخبار و مطالب

    پربحث ترین های هفته

    Sorry. No data so far.