• خرید vpn
  • ما هنـوز به فـردایی روشـن امید داریم

    صفحه اصلی » آخرین خبر , سینما و تئاتر , فرهنگی و هنری » گرانی تبلیغات شهری، تهیه کننده «آبنبات چوبی» را به دردسر انداخت
    کد خبر : 1902489

    گرانی تبلیغات شهری، تهیه کننده «آبنبات چوبی» را به دردسر انداخت

      عبدالله علیخانی تهیه کننده «آبنبات چوبی»در خصوص فروش «آبنبات چوبی» تا به امروز گفت: در مجموع خواسته ما را برآورده نکرده است اما وضعیت بدی هم ندارد و روز به روز در حال بهتر شدن است. وی افزود: اگر مردم همت کنند فروش ما بهتر هم خواهد شد. البته این موضوع منوط به تبلیغات…

    ۱۰۲

     

    عبدالله علیخانی تهیه کننده «آبنبات چوبی»در خصوص فروش «آبنبات چوبی» تا به امروز گفت: در مجموع خواسته ما را برآورده نکرده است اما وضعیت بدی هم ندارد و روز به روز در حال بهتر شدن است.

    وی افزود: اگر مردم همت کنند فروش ما بهتر هم خواهد شد. البته این موضوع منوط به تبلیغات بیشتری است که متاسفانه در مورد آگهی‌های شهری ضعیف عمل کردیم و آن هم به دلیل هزینه‌های گزاف است.

    علیخانی ادامه داد: بیلبوردهای شهری از ۳۰ میلیون تومان تا ۱۰۰ میلیون تومان است که از عهده ما خارج خواهد بود و اگر بتوانیم دسترسی خوبی در این زمینه داشته باشیم، به فروش بالاتری خواهیم رسید.

    این تهیه کننده افزود: در حال حاضر به بیلبوردهای فراوان و بعضا مجانی دسترسی پیدا نمی‌کنیم مگر اینکه مانند برخی‌ها از رانت‌های دولتی استفاده کنیم.

    علیخانی با اشاره به نقش رضا عطارن در فروش «آبنبات چوبی» بیان کرد: بدون شک حضور رضا عطاران تاثیر مستقیمی در فروش این فیلم تا به این لحظه و تا انتها دارد. اما باید این را نیز در نظر داشت که مخاطبان عطاران را در فیلم طنز بیشتر دوست دارند اتفاقی که در این فیلم نیفتاده و به خاطر متفاوت بودن نوع اثر، در نقشی جدی بازی می‌کند که قدر مسلم در فروش تاثیر خواهد گذاشت.

    دوره های نوروزی عصر شبکه

    مطالب مرتبط

    ویژه های ایران ویج

    دیدگاهها (۰)



    ;کانال تلگرام ایران ویج اصلاحات نیوز آموزشگاه مهندسی عصر شبکه

    آخرین اخبار و مطالب

    پربحث ترین های هفته

    Sorry. No data so far.