• خرید vpn
  • ما هنـوز به فـردایی روشـن امید داریم

    صفحه اصلی » آخرین خبر , رادیو و تلویزیون , فرهنگی و هنری » لازمه اثر گذاری رسانه‌ای، پژوهش عمیق و شناخت دقیق مخاطبان است
    کد خبر : 1898773

    لازمه اثر گذاری رسانه‌ای، پژوهش عمیق و شناخت دقیق مخاطبان است

    به نقل از روابط عمومی رسانه ملی،‌ در مراسمی که با حضور رئیس سازمان صداوسیما و جمعی از مدیران سازمان برگزار شد، حسین رضی رسماً هدایت معاونت پژوهش، برنامه‌ریزی و نظارت رسانه ملی را بر عهده گرفت. در این مراسم دکتر عسکری با تأکید بر اهمیت حوزه پژوهش و برنامه‌ریزی و نظارت گفت: با توجه…

    ۶۰

    به نقل از روابط عمومی رسانه ملی،‌ در مراسمی که با حضور رئیس سازمان صداوسیما و جمعی از مدیران سازمان برگزار شد، حسین رضی رسماً هدایت معاونت پژوهش، برنامه‌ریزی و نظارت رسانه ملی را بر عهده گرفت.

    در این مراسم دکتر عسکری با تأکید بر اهمیت حوزه پژوهش و برنامه‌ریزی و نظارت گفت: با توجه به شرایط جدید، رسانه ملی باید برای اثرگذاری بیشتر بر مخاطبان تلاش جدی کند و با بهره گیری از مطالعات عمیق پژوهشی در زمینه رسانه و اجتماع به آرایش رسانه‌ای مناسبی دست یابد.

    دکتر عسکری افزود: رسانه ملی برای رسیدن به ساختاری قوی از لحاظ زیرساختی و محتوایی و دستیابی به آرایش مناسب رسانه‌ای، نیازمند انجام تحقیقات درست و برنامه‌ریزی‌های کارآمد است که در این مسیر با آسیب‌شناسی صحیح و رفع نقاط ضعف و قوی‌تر کردن نقاط قوت، اثرگذاری رسانه روز به روز افزایش خواهد یافت.

    رئیس صداوسیما با تأکید بر اینکه این سازمان در قبال مردم مسئول است، گفت: باید پژوهش‌های اجتماعی ما طوری باشد که معایب رفع و پیام‌های صحیح و مناسب شناسایی و تولید شود تا در سپهر رسانه‌ای، جذب بیشتر مخاطب را شاهد باشیم.

    وی افزود: با احیای ماتریس رسانه‌ای، مشخص می‌شود که چه پیامی در چه حوزه‌ای باید تولید و منتشر شود.

    رئیس صداوسیما با بیان این نکته که اطلاع رسانی صحیح و مناسب نسبت به رویدادهای مختلف وظیفه رسانه‌ای ماست و باید در تحقق این هدف‌ سرمایه‌گذاری کرد، افزود: هر اندازه پیام رسانه از عمق و مطالعه دقیق برخوردار باشد، مخاطب ارتباط عمیق تری را با رسانه برقرار می کند.

    رئیس رسانه ملی همچنین با مهم خواندن موضوع نظارت در رسانه، تصریح کرد: چرخه پژوهش، برنامه‌ریزی و نظارت باید در یک مجموعه قرار گیرد تا عملکرد واقعی صداوسیما بر آن اساس اندازه گیری ‌شود، لذا این معاونت به عنوان ستاد هوشمند سازمان نقش حساسی را بر عهده خواهد داشت تا بتواند با تحقیقات مناسب، برنامه‌ریزی و نظارت دقیق فعالیت‌ها را از انسجام برخوردار سازد.

    دکتر عسکری در ادامه با اشاره به مشکلات مالی رسانه ملی تصریح کرد: صداوسیما هیچگاه تا این اندازه تحت فشار بودجه و مشکلات مالی نبوده است، با این وجود باید با مدیریت درست منابع مالی، شرایط مناسب را برای توسعه و پیشرفت رسانه فراهم کنیم.

    در این مراسم دکتر رضی نیز با مهم خواندن سه حوزه پژوهش، برنامه ریزی و نظارت اظهار داشت: امروز، این سه حوزه با مبانی علمی می‌تواند اهداف سازمان را به پیش ببرد.

    معاون پژوهش، برنامه ریزی و نظارت صداوسیما افزود: اضافه کردن اداره‌کل بودجه به این مجموعه نشانگر آن است که سازمان تمایل دارد بودجه اش بر مبنای پژوهش و برنامه ریزی مناسب باشد که حتماً نتایج خوبی به همراه خواهد داشت.

    دوره های نوروزی عصر شبکه

    مطالب مرتبط

    ویژه های ایران ویج

    دیدگاهها (۰)



    ;کانال تلگرام ایران ویج اصلاحات نیوز آموزشگاه مهندسی عصر شبکه

    آخرین اخبار و مطالب

    پربحث ترین های هفته

    Sorry. No data so far.