• خرید vpn
  • ما هنـوز به فـردایی روشـن امید داریم

    صفحه اصلی » آخرین خبر , اخبار خودرو » افزایش ۲۵ درصدی قیمت موتورسیکلت از سال آینده
    کد خبر : 1894684

    افزایش ۲۵ درصدی قیمت موتورسیکلت از سال آینده

    افزایش ۲۵ درصدی قیمت موتورسیکلت از سال آیندهReviewed by Aryan♥ on Aug 15Rating: رئیس سندیکای تولیدکنندگان موتورسیکلت ایران از افزایش ۲۰ تا ۲۵ درصدی قیمت موتورسیکلت در سال آینده خبر داد و گفت: افزودن قطعات جدید به موتورسیکلت‌ها هزینه حدود ۱۰۰ دلاری را به قیمت آن‌ها اضافه می‌کند. ابوالفضل حجازی عصر امروز در جمع خبرنگاران…

    افزایش ۲۵ درصدی قیمت موتورسیکلت از سال آیندهReviewed by Aryan♥ on Aug 15Rating:
    IMG11471911
    رئیس سندیکای تولیدکنندگان موتورسیکلت ایران از افزایش ۲۰ تا ۲۵ درصدی قیمت موتورسیکلت در سال آینده خبر داد و گفت: افزودن قطعات جدید به موتورسیکلت‌ها هزینه حدود ۱۰۰ دلاری را به قیمت آن‌ها اضافه می‌کند.

    ابوالفضل حجازی عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به مصوبه هیات دولت مبنی بر اینکه تمام موتورسیکلت‌های کاربراتوری باید به سیستم انژکتوری تبدیل بشود، اظهار کرد: موتورهایی که در کشور ما تولید می‌شود بیش از ۸۰ درصد ۱۲۵ تا ۱۵۰ سی سی هست و بازار چینی‌ها در ایران در این صنعت ۵۰۰ هزار دستگاه است.

     

    وی با اشاره به تلاش چینی‌ها پس از مصوبه هیات دولت برای توسعه فعالیت‌های خود در بازار ایران تصریح کرد: یکی از شرکت‌های معتبر در این زمینه وارد عمل شده و این شرکت توانست تأییدیه تست‌های مرتبط با این موتورها را دریافت کند.

     

    رئیس سندیکای تولیدکنندگان موتورسیکلت ایران خاطرنشان کرد: البته پس از این مصوبه چند شرکت شروع به ساخت قطعه کردند و یک شرکت هم نمونه‌هایی ارائه کرد که با حضور نمایندگان دستگاه‌های مرتبط و انجام آزمایش‌های مربوطه، این قطعه انژکتوری که قرار است روی موتورسیکلت نصب شود مورد تأیید قرار گرفت.

     

    وی با بیان اینکه شرکت تأیید شده حاضر است میزبان تیمی تخصصی از سازمان‌های مرتبط برای بازدید از امکانات و دستگاه‌های شرکت در چین باشد، تصریح کرد: با همکاری این شرکت چینی محصولات مطابق مصوبات دولت و سازمان حفاظت محیط زیست را تا پایان سال وارد بازار خواهیم کرد و از سال آینده موتورسیکلت‌های کاربراتوری تولید نخواهد شد.

     

    حجازی با تأکید بر اینکه صنعت‌گران موتورسیکلت همراه با سیاست‌های دولت، نظام، سازمان حفاظت محیط زیست و استاندارد هستند، تصریح کرد: به طور کامل تمام استانداردهای مرتبط با تولید موتورسیکلت در کشور را رعایت خواهیم کرد.

     

    وی با بیان اینکه از دولت خواسته شده از خرداد امسال تمام ثبت سفارش واردات موتورسیکلت‌های کاربراتوری را جلوگیری کند، افزود: تولید این موتورسیکلت‌ها نیز تا پایان سال باید متوقف شود و سال آینده تولید موتورسیکلت کاربراتوری نخواهیم داشت.

     

    رئیس سندیکای تولیدکنندگان موتورسیکلت ایران از افزایش ۲۰ تا ۲۵ درصدی قیمت موتورسیکلت در سال آینده خبر داد و افزود: افزودن قطعات جدید به موتورسیکلت‌ها هزینه حدود ۱۰۰ دلار به قیمت آن‌ها اضافه می‌کند.

     

    وی با تأکید بر اینکه تغییرات کلی در سیستم موتورسیلکت خواهیم داشت، خاطرنشان کرد: انجمن صنعت موتورسیکلت کشور آمادگی دارد موتورهای فرسوده را بدون کمک دولت سالیانه بین ۲۰۰ تا ۵۰۰ هزار دستگاه از شهرهای بزرگ کشور جمع آوری کرده و با موتورسیکلت‌های انژکتوری جایگزین کند.

     

    حجازی با بیان اینکه تفاهم‌نامه‌ای‌ بین تولیدکنندگان و فروشندگان موتورسیکلت امضا خواهد شد که تعامل بین آن‌ها و فرهنگ سازی برای خرید موتورهای انژکتوری را افزایش می‌دهد، افزود: همچنین تفاهم‌نامه‌ای با تولیدکننده قطعه انژکتوری در حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت در خصوص تولید این قطعه و حضور پرسنل فنی شرکت در ایران برای ارائه خدمات پس از فروش خواهیم داشت.

     

    وی از آموزش تعمیرکاران برای ارائه خدمات پس از فروش موتورسیکلت‌های انژکتوری خبر داد و افزود: این تکنولوژی اشتغال زایی و نوآوری نیز در کشور خواهد بود.

     

    رئیس سندیکای تولیدکنندگان موتورسیکلت ایران با بیان اینکه ۵۰ درصد صنعت موتورسیکلت کشور در قم است، اذعان کرد: با وجود اشتغال زایی و شرایط مطلوب اقتصادی این صنعت؛ مسؤولان استان از آن غافل هستند.

     

    وی با بیان اینکه سالانه ۱۵۰ هزار دستگاه موتورسیکلت در قم تولید می‌شود، افزود: ۴۵۰ میلیارد تومان گردش مالی این صنعت در استان قم است که نباید مورد غفلت باشد.

     

    حجازی بیان کرد: ۲۱ کارخانه فعال در این صنعت در قم داشتیم که امروز کمتر از ۱۰ کارخانه فعال هستند و بیشتر آن‌ها در حال انتقال از قم هستند و این ظرفیت را به استان‌های دیگر منتقل می‌کنند.

     

    وی با اشاره به حواشی مرتبط با موتورسیکلت در کشور خاطرنشان کرد: موتورسیکلت به خودی خود خطری ندارد و مسؤولان باید فضایی ایجاد کنند تا جوانان بتوانند شور و انرژی خود را در فضایی امن با موتورسیکلت تخلیه کنند.

     

    رئیس سندیکای تولیدکنندگان موتورسیکلت ایران با بیان اینکه در شهرها باید مسیر ویژه دوچرخه و موتور ایجاد شود، افزود: موتورهای تولیدی کشور استانداردهای لازم را دارند و در این زمینه هیچ گونه کوتاهی صورت نگرفته است خصوصاً در این سال‌ها گام‌های موثری در راستای بومی سازی این صنعت برداشته شده و در صدد توسعه این امر در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی هستیم.

    دوره های نوروزی عصر شبکه

    مطالب مرتبط

    ویژه های ایران ویج

    دیدگاهها (۰)



    ;کانال تلگرام ایران ویج اصلاحات نیوز آموزشگاه مهندسی عصر شبکه

    آخرین اخبار و مطالب

    پربحث ترین های هفته

    Sorry. No data so far.