• خرید vpn
  • ما هنـوز به فـردایی روشـن امید داریم

    صفحه اصلی » آخرین خبر , سبک زندگی , مهارت‌های زندگی » راههای غلبه بر استرس روزانه
    کد خبر : 1867453

    راههای غلبه بر استرس روزانه

    راههای غلبه بر استرس روزانهReviewed by Iranvij-1 on Jun 15Rating: بهنوش ملکیان روانشناس  درباره دلایل استرس روزانه گفت: برخی افراد ممکن است در طول روز به صورت ناخواسته دچار استرس شوند. اینگونه نگرانی ها می تواند دلایل متفاوتی داشته باشد و باعث پریشانی و آشفتگی ذهنی شود. وی افزود: برخی افراد همواره ترس از دیر…

    راههای غلبه بر استرس روزانهReviewed by Iranvij-1 on Jun 15Rating:

    ۲۱

    بهنوش ملکیان روانشناس  درباره دلایل استرس روزانه گفت: برخی افراد ممکن است در طول روز به صورت ناخواسته دچار استرس شوند. اینگونه نگرانی ها می تواند دلایل متفاوتی داشته باشد و باعث پریشانی و آشفتگی ذهنی شود.

    وی افزود: برخی افراد همواره ترس از دیر رسیدن به قرار کاری، محل کار و … دارند، اینگونه افراد بهتر است ۱۵تا ۲۰ دقیقه زودتر حرکت کنند تا نگران دیر رسیدن و تأخیر نباشند.

    ملکیان ادامه داد: از دیگر روشهای غلبه بر استرس لبخند زدن است. لبخند زدن با ترشح اندروفین و سروتونین یک مسکن طبیعی محسوب می شود که تنش ها را زدوده و آرامش را به شما باز می گرداند.

    این کارشناس تصریح کرد: برای پیشگیری از نگرانی های بی مورد که ذهنتان را درگیر می کند بهتر است اسناد و مدارکتان را در یک محل مشخص و امن قرار دهید، جایی که هرگاه به آنها نیاز پیدا کردید به راحتی در دسترس تان باشد و مجبور نباشید وقت و انرژی زیادی صرف پیدا کردن آنها کنید.

    ملکیان در پایان گفت: برای غلبه بر استرس به مغزتان استراحت دهید. ۵ تا ۱۰ دقیقه در طول روز سعی کنید ذهن تان را از همه چیز خالی کرده و به هیچ موضوعی فکر نکنید، طوری که رها شدگی و آسودگی را کاملاً احساس کنید. این کار باعث تمدد اعصاب شده و به شما کمک می کند تا فعالیت های روزمرتان را از سر بگیرید.

    منبع : باشگاه خبرنگاران جوان

    دوره های نوروزی عصر شبکه

    مطالب مرتبط

    ویژه های ایران ویج

    دیدگاهها (۰)



    ;کانال تلگرام ایران ویج اصلاحات نیوز آموزشگاه مهندسی عصر شبکه

    آخرین اخبار و مطالب

    پربحث ترین های هفته

    Sorry. No data so far.