• خرید vpn
  • ما هنـوز به فـردایی روشـن امید داریم

    صفحه اصلی » اخبار بانک ها » استقرار مدل تعالی EFQM در بانک دی
    کد خبر : 1854941

    استقرار مدل تعالی EFQM در بانک دی

    مدیرعامل بانک دی گفت: بانک دی در چهار سال اخیر به دنبال ایجاد بستر و زیرساخت‌های مناسب به منظور استقرار سیستم‌های نوین مدیریتی و کیفی بوده و این امر تا حد بسیار زیادی محقق شده است.

    استقرار مدل تعالی EFQM در بانک دیReviewed by حمید عبدالرحمن on Jan 31Rating:

    ۱۹

    به گزارش ایران ویج به نقل از ایسنا، احمد شفیع‌زاده افزود: باتوجه به استقرار سیستم مدیریت کیفیت بر اساس استاندارد بین‌المللی‌ ISO9001 در ستاد مرکزی بانک دی و شعبه مرکزی به عنوان شعبه منتخب، به دنبال استقرار این سیستم در تمامی شعب سراسر کشور هستیم.

    مدیرعامل بانک دی با اشاره به اینکه برای کیفیت بخشیدن به فعالیت‌های سازمان از مدل تعالی EFQM پیروی خواهیم کرد، افزود: مدل تعالی سازمانی در نظم بخشیدن و یکپارچگی روش‎‎های مدیریتی به بانک کمک می‌کند.

    وی ادامه داد: اگر از مدل تعالی استفاده می‌کنیم باید یک باور قلبی و ایمان داشته باشیم و حواسمان باشد که هدف ما اصلاح روش‌ها و مدیریت است.

    منبع: ایسنا
    دوره های نوروزی عصر شبکه

    مطالب مرتبط

    ویژه های ایران ویج

    دیدگاهها (۰)



    ;کانال تلگرام ایران ویج اصلاحات نیوز آموزشگاه مهندسی عصر شبکه

    آخرین اخبار و مطالب

    پربحث ترین های هفته

    Sorry. No data so far.