ایران ویج » برگزاری سمینار تکنیک های نامگذاری برند

ما هنـوز به فـردایی روشـن امید داریم

صفحه اصلی » گزارش و مقاله » برگزاری سمینار تکنیک های نامگذاری برند
کد خبر : 1852418

برگزاری سمینار تکنیک های نامگذاری برند

مایش استراتژی ها و تکنیک های نامگذاری برند در تاریخ 31/5/93 با مدیریت اجرایی شرکت تخصصی برندتک با سخنرانی جناب آقای دکتر شهریار شفیعی(عضو هیئت علمی سازمان مدیریت صنعتی ایران) برگزار گردید.

برگزاری سمینار تکنیک های نامگذاری برندReviewed by Aryan♥ on Aug 28Rating:

دکتر شهریاری

همایش استراتژی ها و تکنیک های نامگذاری برند در تاریخ 31/5/93 با مدیریت اجرایی شرکت تخصصی برندتک به صورت نیم روزه از ساعت 20-14 در دانشکده طب سنتی دانشگاه تهران واقع در (پاسداران-میدان هروی-خیابان وفامنش-جنب جمالی غربی) با سخنرانی جناب آقای دکتر شهریار شفیعی(عضو هیئت علمی سازمان مدیریت صنعتی ایران) و آقای مهدی برجسته (وکیل پایه یک دادگستری) برگزار گردید.

آنچه در این سمینار موشکافی شد:

  • چگونگی ساخت هویت یکپارچه برای کسب و کار خود چه در رده محصول، چه خدمت
  • تعاریف عناصر برند و خوشه های نشانه شناختی
  • بیان تکنیک ها و استراتژی ها در نامگذاری یک محصول و یا خدمت
  • مروری بر فرآیند ثبت نام تجاری، نشان، علامت، ایده و رویه های قانونی ثبتبرند

 

مخاطبان این سمینار شامل مدیران ارشد، مدیران عامل و کارآفرینان؛ همچنین حمایت کنندگان شامل آموزشگاه زبان سفیر، عصر شبکه، کارآفرین ناب، نت برگ، شرکت مهریاسان و شرکت فرادید می بودند.

برای اطلاعات بیشتر می توانید به سایت زیر مراجعه فرمایید:

www.brandztech.com

کلیدواژه ها :
نخستین مدرسه کسب و کار ایرانی

مطالب مرتبط

ویژه های ایران ویج

دیدگاهها (۰)



;کانال تلگرام ایران ویج اصلاحات نیوز آموزشگاه مهندسی عصر شبکه

آخرین اخبار و مطالب

پربحث ترین های هفته