ایران ویج » برگزاری سومین کنفرانس برندهای تندمصرف در مرکز همایش های صدا و سیما

ما هنـوز به فـردایی روشـن امید داریم

صفحه اصلی » دانستنی ها , علمی و فضایی , غیره , گزارش و مقاله , موفقیت » برگزاری سومین کنفرانس برندهای تندمصرف در مرکز همایش های صدا و سیما
کد خبر : 1850821

با مدیریت علمی گروه تخصصی برندتک؛

برگزاری سومین کنفرانس برندهای تندمصرف در مرکز همایش های صدا و سیما

برگزاری سومین کنفرانس برندهای تندمصرف در مرکز همایش های صدا و سیما Reviewed by Aryan♥ on Jun 30Rating: سومین کنفرانس برندهای تندمصرف در تاریخ 2 تیر سال جاری در مرکز همایش های صدا و سیما جمهوری اسلامی برگزار گردید، این کنفرانس که سومین کنفرانس از زنجیره کنفرانس برندهای تند مصرف بود با مدیریت علمی گروه…

برگزاری سومین کنفرانس برندهای تندمصرف در مرکز همایش های صدا و سیما Reviewed by Aryan♥ on Jun 30Rating:

سومین کنفرانس برندهای تندمصرف در تاریخ 2 تیر سال جاری در مرکز همایش های صدا و سیما جمهوری اسلامی برگزار گردید، این کنفرانس که سومین کنفرانس از زنجیره کنفرانس برندهای تند مصرف بود با مدیریت علمی گروه تخصصی برندتک برگزار گردید. فعالیت های اولیه این گروه تخصصی در این حوزه، از سال 1389 با برگزاری کنفرانس های مهندسی تبلیغات و ارتباطات یکپارچه بازاریابی و برند آغاز و کنفرانس برندهای تندمصرف 1 و 2 در سال های 90 و 91 برگزار گردید. در سال 1392 به علت شرایط نابسامان اقتصادی این کنفرانس برگزار نشد  و امسال پس از برگزاری نمایشگاه آگروفود سومین همایش  برندهای تند مصرف با موفقیت برگزار گردید.
در این کنفرانس با محوریت برندسازی در کالای تندمصرف ، مراحل ایجاد یک برند شامل هویت سازی برند، شیوه های فروش برندساز، نقش برند سازی در فروش محصولات مصرفی، به کارگیری مناسب کمپین های تبلیغاتی، بازاریابی محتوا، مذاکره و تنگفت (زبان بدن) مورد تحلیل و بررسی قرارگرفتند.
این کنفرانس با حضور اساتید برجسته و بنام در حوزه برندسازی و بازاریابی همچون دکتر شهریار شفیعی، دکتر محمود محمدیان، مهندس محمدرضا شعبانعلی، مهندس مجتبی محمدیان، مهندس پویا ودایع و مهندس ژیلا پرویزی مقدم برگزار گردید که حضور این اندیشمندان و فرهیختگان بر بزرگی و شکوه این همایش افزود.
دکتر شهریار شفیعی، دبیرعلمی، عضو شورای سیاست گذاری و سخنران، اهداف برگزاری این کتفرانس را ایجاد ساختار و چهار چوبی منسجم در ذهن مدیران پیرامون موضوع برندسازی درحوزه کالاهای تند مصرف قرار داده و در این راستا با رعایت ارتباط در محتوایی موضوعات یکپارچگی بسیاری را از ابتدا تا انتهای مباحث سخنرانی ها به وجود آورند به کلامی دیگر، به جرات می توان اذعان داشت که چنین وحدت کلامی در سخنرانی های این کنفرانس  نقطه تمایز دهنده ی این رویداد با سایر رویداد های برگزار شده بوده است.

02

جناب آقای مهندس مجتبی محمدیان پیرامون باید ها و نباید های حوزه ی تبلیغات و هدفمند بودن کمپین های تبلیغاتی به شرح موضوع پرداخته اند و در ادامه جناب آقای مهندس شعبانعلی با ایراد موضوع محتوا سازی  تبلیغات( بازاریابی محتوا) ،جناب آقای دکتر شفیعی با موضوع ایجاد تصویر ذهنی برند نزد مخاطبان، ساختار های ذهنی و خوشه های رسانه ای و جناب آقای پویا ودایع با شرح اصول و هنجار های تن گفت در ارتباطات برند، جلسه صبح را به اتمام رساندند.
در جلسه بعدازظهر این کنفرانس، جناب آقای مهندس جعفری با موضوع اثر باشگاه مشتریان در ارتباطات برند؛ سرکارخانم ژیلا مقدم با موضوع طراحی شبکه تداعیات برند با استفاده از نقشه ذهنی مخاطبان ( بحث ارزیابی از تبلیغات و ارتباطات برند) و جناب آقای دکتر محمدیان با جمع بندی موضوعات پیشین علاوه بر توجه به عناصر بازاریابی ارتودوکس به تاکید و توجه مدیران بر بازاریابی هترودوکس پرداختند.

01

03

04

05

06

07

08

 

نخستین مدرسه کسب و کار ایرانی

مطالب مرتبط

ویژه های ایران ویج

دیدگاهها (۰)



;کانال تلگرام ایران ویج اصلاحات نیوز آموزشگاه مهندسی عصر شبکه

آخرین اخبار و مطالب

پربحث ترین های هفته