• خرید vpn
  • ما هنـوز به فـردایی روشـن امید داریم

    صفحه اصلی » اقتصادی , گزارش و مقاله » چی توز ایرانی یا چی توز آمریکایی
    کد خبر : 1838720

    Cheetoz یاCheetos

    چی توز ایرانی یا چی توز آمریکایی

    این روزها دربرخی از سایت ها دیده می شود که به مقایسه و بررسی شباهت های cheetoz که یک برند ایرانی می باشد وcheetos که برندی آمریکایی می باشد پرداخته می شود و به گونه ای این مطالب را عنوان می کنند که گویی کشف بزرگی کرده اند .

    چی توز ایرانی یا چی توز آمریکاییReviewed by Aryan♥ on Sep 29Rating:

    chetoozchetoos1گروه صنایع غذایی دینا متشکل از ده شرکت است. سهام تمامی این شرکت ها (به استثناء شرکت قوطی آلومینیومی کاوه) به رغم آن که از نظر مالکیت و مدیریت مستقل هستند، در اختیار یک خانواده قرار دارد .
    نخستین شرکت عضو این گروه در سال 1338 بنیان گذاری شد. از آن هنگام تا به امروز، این گروه طی سال ها تلاش بی وقفه به اعتباری دست پیدا کرد که حاصل شفافیت، تعهد، انسجام و پیشرفتی خستگی ناپذیر بود .
    این شرکت هم اکنون در گسترۀ وسیعی، از جمله شیشه زدن نوشابه های غیرالکلی، تولید اسنک، ساخت قوطی های آلومینیومی، صندوق و جعبه های پلاستیکی و تولید پودر پنیر فعالیت دارد. شاخۀ پخش دینا مسئولیت پخش تمامی این محصولات را بر عهده داشته و بی تردید یکی از گسترده ترین و به روز ترین واحدهای فروش و پخش در کل کشور است .
    در این تحلیل به برند چی توز خواهیم پرداخت که یکی از زیر مجموعه های گروه صنایع غذایی دینا می باشد. برندهایی مانند چی توز، چی پف، چی پلت و . . .  که باحفظ “چی ” در ابتدای نام تجاری از استراتژی Link naming استفاده کرده اند.

     

    chetooz4

    این روزها دربرخی از سایت ها دیده می شود که به مقایسه و بررسی شباهت های cheetoz که یک برند ایرانی می باشد وcheetos  که برندی آمریکایی می باشد پرداخته می شود و به گونه ای این مطالب را عنوان می کنند که گویی کشف بزرگی کرده اند .

    اما پسندید است تا به جای تضعیف برند های ایرانی ، به پویایی و سرآمد شدن آنها کمک کنیم.
    همانگونه که می دانیم ،هر اقدامی از سوی هر سازمانی  در راستای برندینگ،  بازاریابی و تبلیغات، مستلزم آن است تا بر اساس هویت سازمان اقدام شود و در صورتی که هویت برند (Brand Identity)را به درستی تشخیص نداده باشیم ؛در امور فوق دچار سر در گمی شده و متعاقبا، مسیر اشتهار در ذهن مشتریان نیز به نادرست انتخاب خواهد شد و یا در دام تبلیغ در راستای هویت برند رقبا خواهد افتاد.

    در ادامه هویت برند چی توز  بیشتر مورد تحلیل و بررسی قرار خواهد گرفت.

    chetoos2 [www.iranvij.ir]

     

    ادامه تحلیل کلیک کنید

    منبع: گروه تخصصی برندتک
    دوره های نوروزی عصر شبکه

    مطالب مرتبط

    ویژه های ایران ویج

    دیدگاهها (۰)



    ;کانال تلگرام ایران ویج اصلاحات نیوز آموزشگاه مهندسی عصر شبکه

    آخرین اخبار و مطالب

    پربحث ترین های هفته

    Sorry. No data so far.