• خرید vpn
  • ما هنـوز به فـردایی روشـن امید داریم

    صفحه اصلی » اخبار , اینترنت و ای تی » آی.بی.‌ام راهکارهای جدیدی را در حوزه خرده فروشی و بازاریابی معرفی کرد!
    کد خبر : 1710130

    آی.بی.‌ام راهکارهای جدیدی را در حوزه خرده فروشی و بازاریابی معرفی کرد!

    آی.بی.‌ام راهکارهای جدیدی را در حوزه خرده فروشی و بازاریابی معرفی کرد!Reviewed by Farnaz on Jan 21Rating: شرکت آی.بی.ام در کنفرانس سالانه فدراسیون ملی خرده فروشی (NRF) که در نیویورک آمریکا برگزار شده است، از راهکارهای نرم افزاری جدیدی در زمینه خرده فروشی و بازاریابی رونمایی کرده است.  به گزارش ایران ویج  به نقل از…

    آی.بی.‌ام راهکارهای جدیدی را در حوزه خرده فروشی و بازاریابی معرفی کرد!Reviewed by Farnaz on Jan 21Rating:

    شرکت آی.بی.ام در کنفرانس سالانه فدراسیون ملی خرده فروشی (NRF) که در نیویورک آمریکا برگزار شده است، از راهکارهای نرم افزاری جدیدی در زمینه خرده فروشی و بازاریابی رونمایی کرده است. 

    به گزارش ایران ویج  به نقل از وب سایت enterpriseappstoday، شرکت آی.بی.‌ام در این کنفرانس محصولات جدیدی را از مجموعه «تجارت هوشمند» خود معرفی کرده است که بیشتر مناسب خرده فروشان و بازاریان است. 

    راهکار آی.بی.‌ام در حوزه خرده فروشی نرم‌افزاری به نام TCxGravity است که به مصرف کنندگان و خریداران اجازه می‌دهد با استفاده از تمام کانال‌ها و شیوه‌های موجود اقدام به خرید کنند. 

    این شیوه که به خرده فروشی چندکاناله معروف است به خریداران اجازه می‌دهد خرید خود را از کانال‌هایی مثل خرید حضوری، خرید اینترنتی، خرید از طریق ابزارهای همراه و غیره انجام دهند. 

    این نرم‌افزار به گردانندگان خرده فروشی‌ها نیز اجازه می‌دهد تا با بررسی سوابق مشتریان خود آن‌ها را در هنگام خرید یاری کنند و گزینه‌های مختلفی را در دسترس آن‌ها قرار دهند. 

    شرکت آی.بی.‌ام این نرم‌افزار را با همکاری شرکت توشیبا طراحی کرده است. آی.بی.‌ام در این کنفرانس راهکارهای جدیدی نیز در حوزه بازاریابی عرضه کرده است که از جمله آن‌ها می‌توان به نرم‌افزار «تبادل داده‌های دیجیتالی» اشاره کرد. 

    این نرم‌افزار در واقع اطلاعات رفتاری مختلف مشتریان را گردآوری و با فروشندگان به اشتراک می‌گذارد. 

    کرگ ‌هایمان، مدیر واحد راهکارهای ویژه صنایع در آی.بی.‌ام علت تمرکز بر این راهکار‌ها را تغییر عادت‌های خریداران و مشتریان اعلام کرده است. 

    وی گفته است: تجربه مشتریان از فناوری‌های دیجیتال عادت‌های خرید در داخل و خارج از فروشگاه‌ها را تغییر داده است و در این میان برد با کسانی است که در تمامی خدمات خود، از خدمات پیش از فروش خود گرفته تا خدمات پس از فروش، از راهکارهای خرده فروشی چندکاناله استفاده می‌کنند. 

    شرکت آی بی‌ ام نیز در پیمایشی که بر روی ۲۶ هزار خریدار در ۱۴ کشور جهان انجام داده، دریافته اینترنت تاثیرات عمیقی بر رفتار مشتریان و مصرف کنندگان داشته است. 

    این مطالعه نشان داد خریداران در کشورهای مختلف آمادگی و قابلیت زیادی برای خریدهای آنلاین و سایر شیوه‌های خرید دارند. 

    یکی از یافته‌های جالب این مطالعه این است که ۸۹ درصد از پاسخگویان گفته‌اند حاضرند به طور متوسط ۲۰ دقیقه از وقتشان را صرف ایجاد پروفایلی کنند که دربردارنده اطلاعاتی درباره سوابق آن‌ها در امر خرید و مصرف باشد.

    دوره های نوروزی عصر شبکه

    مطالب مرتبط

    ویژه های ایران ویج

    دیدگاهها (۰)



    ;کانال تلگرام ایران ویج اصلاحات نیوز آموزشگاه مهندسی عصر شبکه

    آخرین اخبار و مطالب

    پربحث ترین های هفته

    Sorry. No data so far.