• خرید vpn
  • ما هنـوز به فـردایی روشـن امید داریم

    صفحه اصلی » فرهنگی و هنری » دلیل جالب صدا و سیما برای پخش نکردن تیزر یک نمایشگاه فرهنگی: تبلیغاتی است!
    کد خبر : 15264

    دلیل جالب صدا و سیما برای پخش نکردن تیزر یک نمایشگاه فرهنگی: تبلیغاتی است!

    دلیل جالب صدا و سیما برای پخش نکردن تیزر یک نمایشگاه فرهنگی: تبلیغاتی است!Reviewed by Aryan on Oct 9Rating: معاونت فرهنگی وزارت ارشاد بعد از گذشت 7روز از «دومین نمایشگاه کتاب دانش‌آموزی» نامه پخش «تیزر تلویزیونی» به سازمان صدا و سیما ارائه کرد اما پخش این تیزر با برچسب «تجاری» منتفی شد. دومین نمایشگاه «کتاب…

    دلیل جالب صدا و سیما برای پخش نکردن تیزر یک نمایشگاه فرهنگی: تبلیغاتی است!Reviewed by Aryan on Oct 9Rating:

    معاونت فرهنگی وزارت ارشاد بعد از گذشت 7روز از «دومین نمایشگاه کتاب دانش‌آموزی» نامه پخش «تیزر تلویزیونی» به سازمان صدا و سیما ارائه کرد اما پخش این تیزر با برچسب «تجاری» منتفی شد.

    دومین نمایشگاه «کتاب دانش‌آموزی» با عرضه مستقیم محصولات فرهنگی از 8 مهر ماه به همت انجمن فرهنگی ناشران کتاب کودک و نوجوان در محل سالن حجاب کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان در حال برگزاری است.

    در این نمایشگاه حدود 64 ناشر کودک و نوجوان با ارائه و عرضه آثار مختلفی از نویسندگان این گروه سنی به ایجاد برنامه‌های جذاب و پرنشاط مخاطبان کودک و نوجوان نیز اهتمام دارند و از جمله این انتشاراتی‌ها می‌توان به انتشارات سوره مهر، فردا، شورا، هنر آبی، رهنما، چرخ فلک، صابری، نشر پنجره، آریانگار و چاپ و نشر فرهنگ گستر اشاره کرد. در روزهای گذشته عروسکان محبوب کودکان و نوجوانان «چرا و چیه» میربان مخاطبان کودک و نوجوان در
    بودند ولی این نمایشگاه با گذشت 7 روز از بازگشایی هنوز با رکود بازدیدکننده مواجه است که این مسأله موجب اعتراض ناشران و گله آنها از نحوه تبلیغات و اطلاع‌رسانی نمایشگاه شده است.

    چندی پیش یکی از مسئولین این نمایشگاه به خبرگزاری فارس خبر داد که ‌حدود 10 شهریور تیزر تلویزیونی «دومین نمایشگاه کتاب دانش‌آموزی» از سوی انجمن فرهنگی ناشران کتاب کودک و نوجوان آماده شده بود و طبق وعده «معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی» قرار بر این بوده تا نامه این تیزر تلویزیونی هر چه سریع‌تر امضاء و به سازمان صدا و سیما ارائه شود که این وعده بعد از گذشت 4 روز از بازگشایی این نمایشگاه توسط این وزارتخانه تحقق یافت.

    به گفته یکی از مسئولان دومین نمایشگاه کتاب دانش‌آموزی، سازمان صدا و سیما وقتی نامه موافقت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را در پخش تیزر تبلیغاتی این نمایشگاه دریافت کرده با چسباندن واژه «تبلیغاتی» از پخش این تیزر خودداری کرده است که این امر نشانگر آن است که نمایشگاه کتاب دانش‌آموزی برای فرزندان این مرز و بوم از «چیپس و پفک» که یک کالای فوق‌العاده تبلیغاتی و مضر سلامت کودکان و نوجوانان است، کم‌ارزش‌تر و کم‌محتواتر است.

    دومین نمایشگاه کتاب دانش‌آموزی از هشتم تا 16 مهر ماه سال جاری در مکان خیابان حجاب،‌ مرکز آفرینش‌های فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از ساعت 9 تا 20 شب دایر است.

    کلیدواژه ها :
    دوره های نوروزی عصر شبکه

    مطالب مرتبط

    ویژه های ایران ویج

    دیدگاهها (۰)



    ;کانال تلگرام ایران ویج اصلاحات نیوز آموزشگاه مهندسی عصر شبکه

    آخرین اخبار و مطالب

    پربحث ترین های هفته

    Sorry. No data so far.